Hormonell og emosjonell i dag?

KatBra

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Ja, det tror jeg nok at jeg er! Har vært på gråten opp til flere ganger i dag allerede.

Her er det vått og fuktig vær i dag og brunsneglene kryper frem i hagen. Jeg har vært ute med saltet. Jeg avskyr snegler over alt på jord, brekker meg både titt og ofte når jeg ser dem, men i dag så fikk jeg tårer i øyekroken av å salte den stakkers sneglen. Herregud, ta deg sammen kvinnfolk! :P

Mer naturlig er det nok å få tårer i øynene av de vakre septemberbabyene som tyter ut alle veier her på forumet. Føles altfor lenge til oktober og da er det visst bare å ty til tårene igjen :happy090

Håper ikke hele dagen skal gå med til småsutring over alt og ingenting. Skal i besøk i kveld og vil helst ikke komme dit med blodskutte øyne :oops:

Flere som tyr lett til tårene om dagen?

Haha,*dauer* Gråte over å drepe de stygge sneglene..de er en pest og en plage...er nok av de i hagen her også:S Merker hormonene ja, men var værre tidligere i svangerskapet. Og i forhold til det med å ta lett til tårene, joda...er sippeguri:P

hehe jeg har slike dager selv også hehe mye mer hormonell denne gangen enn sist

Huff. Skjønner godt at du ble litt lei deg av den stakkars sneglen. Jeg hater langbein, men jeg fikk vondt av den som samboeren min drepte her en dag. Skal lite til før man føler seg ond for tiden. Jeg er tar også lett til tårene for tiden. Både når jeg er glad og lei meg. Og ikke minst så irritererrr enkelte meg mer enn vanlig!! ;)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Jeg er sånn som ikke klarer å drepe snegler, insekter og sånn til vanlig.. så jeg hadde dødd om jeg måtte salte en snegl nå :P Samboer var på fluejakt i huset med en sånn elektrisk fluesmekk her en kveld, og jeg syntes såååå synd på fluene :-(

Her har jeg en lillesøster som flytter utenlands for fem år i dag.. kjenner det er litt rart og ekstra trist siden hun skal bli tante om noen få uker :-/ Min andre søster skal også flytte utenlands i september, men hun skal bare være borte i ett år. Fin timing på de to tantene der :P haha!

Back
Topp