Hormonell much?

Nektarin

Glad i forumet
Desemberglede 2015
Jo, jeg begynner å bli! :D
Jeg analyserer alt av facebook-statuser som omhandler andre gravide, venner med nyfødte og de nærmeste rundt de. Og det er en ting jeg ser igjen og igjen - og som irriterer meg litt..

Og det er at søstre,besteforeldre, faddere etc alltid skal dreie babyen til å handle om dem selv..
F.eks:
"Ååå, endelig er JEG blitt tante igjen, ååå fantastisk å bli tante igjen, gleder meg til å trille og dulle og kose og leke med den fantastiske tantebabyen MIN"
"Bestemor er så stolt av barnebarnet sitt, husk å gi h*n en stor klem fra bestemor som savner dere mest på jord"
"Jeg er så stolt fordi jeg er blitt tante/fadder/bestemor til det fineste gullet i verden!"

Er ikke folk utrolig selvopptatte når de skriver sånn? Eller er bare jeg utrolig hormonell for tiden? Haha, det kan godt hende altså. :D :D :D Men dersom søstera mi legger ut noe slikt etter at babyen MIN er født så tror jeg at jeg vil føle meg litt utenfor altså xD

Hehe jeg Vil si du er hormonell :p tenk så kjekt at de viser hvor stolte de er over å ha fått for eks barnebarn :)

Hadde min eneste søster fått et barn så hadde nok jeg og skrevet noe som jiiipppiii JEG har blitt tante !!!:))

Alle andre som ikke er i slekt med barnet skriver jo gratulasjoner til foreldrene.. :p

Hehehe fikk meg en god latter nå, beklager hehe. Jeg ville nok ikke reagert i det hele tatt på dette selv jeg da. Kanskje det er hormonene som spiller deg et puss! Hehe. Jeg tenker at det er ikke kun min glede at babyen min kommer til verden. Jeg er jo ikke alene om å være noe spesielt for babyen. Det er jo ikke kun mamma og pappa som er viktige personer for babyen synes jeg da:)

jeg har også skrevet at jeg skal bli tante <3 stolt <3

Hehehe fikk meg en god latter nå, beklager hehe. Jeg ville nok ikke reagert i det hele tatt på dette selv jeg da. Kanskje det er hormonene som spiller deg et puss! Hehe. Jeg tenker at det er ikke kun min glede at babyen min kommer til verden. Jeg er jo ikke alene om å være noe spesielt for babyen. Det er jo ikke kun mamma og pappa som er viktige personer for babyen synes jeg da:)

Signerer ;)

Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014

Hehe nei jeg forstår ikke hvorfor noe sånt skulle være irriterende?

Her ser jeg ikke problemet, nei. Syns det er stas med alle som gleder, engasjerer og bryr seg. En nyfødt baby har jo tanter, bestemødre og onkler en rolle for. Du sier vel broren min, onkelen min og bestefaren min...?

Jeg vil påstå at det er du som er for utrolig hormonell,og tenker hvordan skal det ende når du er blitt mamma og man blir enda verre hehe

Back
Topp