Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaja, i dag måtte jeg seriøst kjempe mot tårene da jeg innså at podens nye barnehage har færre lekebiler enn den forrige
Rart at svangerskap skal være så forskjellige, merket ikke noe til hormoner forrige gang
Fortell hvordan det har gått, om dere har noen gode råd å komme med o.l vi starter første dag 17 aug, og jeg er veldig ambivalent for tiden merker jeg..Vi begynner med barnehagetilvenning i morra. Håper det blir lite dramatikk, men frykter det værste. Det er hardt for mammahjertet å godta at noen andre skal passe på det mest dyrebare jeg har store deler av dagen. Blir nok værre for mamman enn for guttungen
Nå skal vi snart hente kiddo i barnehagen. Han har fått være der siden lunsj alene. Det har gått over all forventning, de er så flinke der. Han virker trygg allerede, gråt ikke når vi dro. Foreløpig går dette over all forventningFortell hvordan det har gått, om dere har noen gode råd å komme med o.l vi starter første dag 17 aug, og jeg er veldig ambivalent for tiden merker jeg..
Så godt å høre Håper vi får samme erfaring.. Vært en del i åpen barnehage tidligere, og han elsket å være der med de andre barna.. Så håper han trives her også, selv om vi ikke er til stede.Nå skal vi snart hente kiddo i barnehagen. Han har fått være der siden lunsj alene. Det har gått over all forventning, de er så flinke der. Han virker trygg allerede, gråt ikke når vi dro. Foreløpig går dette over all forventning
Unnskyld, men haha! Jeg elsker hormoner!Jaja, i dag måtte jeg seriøst kjempe mot tårene da jeg innså at podens nye barnehage har færre lekebiler enn den forrige
Rart at svangerskap skal være så forskjellige, merket ikke noe til hormoner forrige gang
Fortell hvordan det har gått, om dere har noen gode råd å komme med o.l vi starter første dag 17 aug, og jeg er veldig ambivalent for tiden merker jeg..
Vi har også vært i åpen barnehage, flott tilbudSå godt å høre Håper vi får samme erfaring.. Vært en del i åpen barnehage tidligere, og han elsket å være der med de andre barna.. Så håper han trives her også, selv om vi ikke er til stede.
Uff, kan ikke være noe god følelse nei Nå har jeg litt vondt i magen igjen ved tanke på barnehagestart neste uke.. Trøster meg med at nesten alle jeg kjenner forteller om barn som stortrives i barnehagen! Prøver å se på det som et skritt videre i utviklinga, men det er litt sårt..I dag tror jeg at jeg begynner å forstå hva folk mener nå de sier "det gir så dårlig følelse å overlate henne til fremmende"....
Jeg er førskolelærer og jeg kjenner det knyter seg i magen bare av tanken på at jeg skal overlate barnet mitt til en fremmed barnehage..I dag tror jeg at jeg begynner å forstå hva folk mener nå de sier "det gir så dårlig følelse å overlate henne til fremmende"....
Det tror jeg du har helt rett iUff, kan ikke være noe god følelse nei Nå har jeg litt vondt i magen igjen ved tanke på barnehagestart neste uke.. Trøster meg med at nesten alle jeg kjenner forteller om barn som stortrives i barnehagen! Prøver å se på det som et skritt videre i utviklinga, men det er litt sårt..