Hormonell? Jeg?!

Solskinn14

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Da vi skulle legge oss i går kveld, ble jeg først kokende, sydende sint fordi jeg syntes det var rotete i huset. Dette klarte jeg (mener jeg sjøl, haha) å holde inni meg, og jeg ryddet og ordnet i en rasende fart, -søvn er jo pri. 1! :D
Mens jeg ryddet, forbannet jeg samboeren min opp og ned (igjen; inni meg), og smelte og slamret med skapdører og skuffer (ikke SÅ inni meg...).
I det jeg skulle stappe et par gensere oppi skittentøykurven, tok jeg i litt i overkant, -og dyttet ut hele bunnen. Først raste og smelte jeg, bannet og svertet - og så begynte jeg å grine... Jeg tutet og hulket og gråt fordi jeg hadde "øhøhødelagt skihihittentøykurven"...og så gråt jeg fordi jeg var sint og urettferdig og egentlig ganske bitchete...og så gråt jeg fordi jeg gråt...og så gråt jeg fordi kjæresten min var så godt og snill og kom og holdt rundt meg...

Er det mulig?!? Hoho, lykke til med 7,5 måned til, kjære samboer! :D

Hahahaha. Ler høyt her jeg sitter på jobb. :D :D :D

Kjenner meg veldig igjen i den gråtingen, først fordi man er sint, og så fordi man gråter, og fordi man skjønner at det er helt urettmessig :p

Uff, skal ikke være greit. Jeg gråter ikke lett, men fy så sinna jeg kan bli. Må virkelig jobbe med å roe meg ned, for kan gå i taket av den minste ting. Ikke gøy for barna som ikke skjønner noe av det.

Hihi.. Er jo ganske morsomt og rart da, hvordan vi kan bli;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg kjenner meg veldig igjen :P Sitter å hyler noen ganger og gråter av ingenting, også så sinna jeg blir huff og huff

aaaaw <3 hormonene er alltid morsom å høre om! så lenge det ikke gjelder en sjøl. hehehe.

hahahaha XD å jeg som var på jakt etter noe å le av, nå å slipper jeg youtube:D Unnskyld at jeg ler men jeg kjenner meg så godt igjen:P

Haha, HELT greit å le - det var i grunn litt meningen ;) :D Må jo bare le litt av meg selv også :p (Og etter at all grininga var overstått fikk jeg helt latterkrampe :D)

Haha, disse hormonene <3
Kjenner meg godt igjen fra forrige svangerskap, da jeg gråt for at jeg gråt :p

Denne gangen er jeg fly forbanna av alt og ingenting hver dag, og det tar på både hos meg og mannen :p

:angryfire ikke vanskelig å hisse meg opp om dagen asså. Og skjønner godt at du blir irritert på rot...thihi.

Back
Topp