Hormonell, jeg ?

someeone

Gift med forumet
Var innom en baby butikk idag også skulle jeg se på drømmevogna mi.
Emmaljunga edge duo combi black dream [:)] Også spurte jeg om hvor lenge hun regna
med og ha inne årets modeller, siden 2011 modellene kommer snart.
Og hun sa de ikke får inn flere av årets modeller[:(] og jeg ble nesten helt på gråten,
viste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg, var nesten helt knust [>:] 
Jeg vill jo ha akkurat DEN vogna, men kan jo ikke kjøpe vogna mi i uke 12[&:] 
blir litt i tidligste laget mener nå jeg. Men det skal da ikke være nødvendi og være
sååå vanskelig og ha diverse modeller i flere år enn 1 ?
syns ikke 2011 modellene var så fine liksom[:(] Vil jo ikke ha en stygg vogn heller liksom[:(]

men kan du ikkje spørre om dei kan legge den av til deg?[:)] betale den nå, også kan den stå i butikken ei lita stund?

Eller så kjøper du vogna nå, og ikkje tar den ut av eska, før du føler det er ok å få vognen i hus[:)]

ORIGINAL: mamma til leah

men kan du ikkje spørre om dei kan legge den av til deg?[:)] betale den nå, også kan den stå i butikken ei lita stund?

Eller så kjøper du vogna nå, og ikkje tar den ut av eska, før du føler det er ok å få vognen i hus[:)]

det går helt fint å ha det i en eske fram til seinere..

bilstolen kjøpte vi i fjor en gang... bilstolen er like fin ennå...

Joda jeg kunne gjort det, men har ikke fått svangerskaps pengene enda,
og den koster jo 8199 eller noe tror jeg, så det er mye penger og betale
uten inntekt[>:] Har ikke råd enda, men håper de har den i sverige senere
i år  rundt august[X(]

Jeg hadde glatt kjøpt den :) Personlig skjønner jeg ikke hvorfor man skal vente nesten til man kommer hjem fra sykehuset før man kjøper utstyr, man trenger det jo uansett og ting kan jo skje gjennom hele svangerskapet så hvis man skal helgardere seg må man jo nesten la være å kjøpe noe før ungen flytter hjemmeifra :P

ORIGINAL: Speedsjarken

Jeg hadde glatt kjøpt den :) Personlig skjønner jeg ikke hvorfor man skal vente nesten til man kommer hjem fra sykehuset før man kjøper utstyr, man trenger det jo uansett og ting kan jo skje gjennom hele svangerskapet så hvis man skal helgardere seg må man jo nesten la være å kjøpe noe før ungen flytter hjemmeifra :P

Jeg sjønner hva du mener, skal begynne og handle inn alerede i neste mnd men jeg
har desverre ikke råd og betale den nå[:(]

du kan ikkje låne med foreldre da?[:)] 

Ellers finnes det jo veldig mangen andre fine vogner, dersom det skulle være tomt av den slags vogn når du har råd til å kjøpe den![:)] selv om det er veldig kjipt!

Ellers finnes det jo veldig mangen andre fine vogner, dersom det skulle være tomt av den slags vogn når du har råd til å kjøpe den![:)] selv om det er veldig kjipt!

Nei de mente det var for tidlig [&:] menmen, håper de har den neste mnd ihvertfall,
altså 2010 modellene burde jo vare UT 2010 [:'(]

ORIGINAL: Someeone

Nei de mente det var for tidlig [&:] menmen, håper de har den neste mnd ihvertfall,
altså 2010 modellene burde jo vare UT 2010 [:'(]

kjipt da[&:] det ordner seg nok[;)] eller så kan du jo bare si at den vognen SKAL du ha, men kan ikkje betale før neste mnd, eller kortid det er! så om dei kunne holdt den av til deg, og at du kansje bataler en LITEN sum først, for at dei skal ha en betryggelse på det[:)] 

Bare tips, vet det går an å gjør her![:)]

Tja, det er mange måter å låne penger på.. en måte er foreldre, en anna er banken..

Det finnes jo et sånn Her&Nå kort som gir deg 4 mndr betalingsutsettelse eller hva det er...
De aller fleste får jo glatt 10 000kr kredittgrense...

Sier ikke at det er nødvendigvis en lur måte å gjøre ting på, men vet du at du har penger om 4 mndr, og det er viktig for deg, så hadde jeg vurdert det.

Back
Topp