Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg må si at det begynner å bli LITT irriterende at det kommer tårer i øya med en gang jeg ler, smiler osv. Øya blir oversvømt og tårene renner nedover kinna.. Flere enn meg som tyr lett til tårer om dagen?? Haha
hahhahaha her renner tårene av ingenting. Mannen så på meg som en raring i dag når han kom inn på kjøkkenet der jeg satt med pc'n foran meg, så på x factor videoer på youtube og grein
hehe, jeg og kan stå å prate med de på jobben og plutselig har jeg øya fulle.. Helt tragisk vettu :) Folk spør om det går bra.. Ja ja ja, sier jeg hver gang :P
Hahaha :)Joda jeg å! Begynte å gråte på jobb når jeg sto å la papp i pressa !! :p Var heldigvis alene på lageret , men var jo rødsprengt å full av tårer så ble jo "ferska" :p Haha hun jeg jobbet sammen med tok rundt meg å spurte om det gikk bra .. jeg gråt bare ekstra mye da å måtte be om å ikke få trøst :p
Ellers gråter jeg for alt å ingenting.