Hormonbomber?

Jordbærveien

Elsker forumet
Jeg trodde jeg ikke var så ille plaga med hormoner jeg, ok så griner jeg til litt rare ting på tv osv, men ellers syns jeg at jeg igrunn er veldig grei...

Så går det liksom gradvis opp for meg, for er det ikke litt rart at storebror PLUTSELIG er blitt så forferdelig pratsom når jeg kjører bil, eller nylig har fått mark i rompa?
Nå er det jo meg og storebror her til daglig, siden mannen er av den heldige sorten og har annen adresse enn så lenge:p

Siste to ukene har jeg da blitt sur og "sliten" av filleting, og siste dagene har jeg nesten følt meg "deprimert", er konstant lei meg, og har baaare lyst å grine.

Gud så gla jeg er i hormoner... Not...[:@]

hehe, enig der :P
Har det akkurat likt hele tiden, deprimert å skikkelig sur ( å det går jo desverre utover samboeren min) :S
Hehe, menmen, det følger vell med, gjør det ikke? :P

her er det og masse hormoner for tiden ja. Tror nok ikke jeg er den letteste å leve med akkurat nå[8D]
Tror egentlig jeg er ganske sur og bitchy, selvom det ikke er meningen å være det.

Sover dårlig om natta fordi jeg ligger og irriterer meg over pustelyden til sambo :S

haha minigull, da er vi to!! Jeg kjefter bare han snur seg i senga!! 

ORIGINAL: *AhjerterK*

haha minigull, da er vi to!! Jeg kjefter bare han snur seg i senga!! 

Hehe... jeg dytter til han jeg så han sover ikke godt om natta han heller... hehehe... alt av lyder er kjempe irriterende... ender opp med at jeg bruker dagene til å sove når han er på jobb... haha...

Kjenner til følelsen, ja!

Tenker liksom ikke på det, men plutselig så kommer det en lekse som jeg ikke hadde regnet med selv engang[8D] Spesielt mot samboeren min da[8|] Stakars, synes litt synn i an også noen ganger. Men er flink å si i fra at jeg ikke mente det, å prøver å svare i annen tone, hehe..

Snuppa er også ekstremt "klengete" enkelte dager, da får jeg helt fnatt noen ganger og stenger meg inne på do for å få et pusterom!! Hehe, stakars snuppa, hun er jo bare god da egentlig...

Hehe, jeg sier bare at det er jammen meg godt det ikke er bare jeg som er sur og grinete :P
Er jo ikke noe kjekt å være så sur, men jeg kan ikke hjelpe for det :P

Merker det desverre godt på jobb også, jeg er nok mye strengere med ungene enn til vanlig når det er noe gitt...

Jeg har jo ikke mannen her jeg da, siden vi ikke bor sammen enda, så det er nok derfor jeg merker at det går litt ut over storebror.

Jeg kjefter ikke noe mer eller noe slikt, men føler jeg bruker setninger som "mamma er fryktelig sliten, og da er det travelt når du... "

Er jo ikke noe moro.

Gleder meg til påskeferie nå, så kan jeg heller være hormonmonster på resten av familien[8D]

Back
Topp