I forrige uke opplevde jeg noe jeg sjelden har gjort før. Jeg hadde et vanvittig temperament, alt irriterte meg. Jeg kjeftet hele tiden, spesielt på ungene. Det værste er at jeg vet underveis at dette ikke er riktig, og at det er hormonene som bidrar med sitt. Men jeg klarer ikke å skjerpe meg!!! Katta var også en pest og plage. Alt den gjorde var og ble galt, han ble kastet ut mer enn en gang. Alt toppet seg på lørdag, var en furie hele dagen. Endte med at jeg slamret med døra så et bilde fallt ned av veggen fordi jeg ble så sint på fireåringen under kveldsstellet. Man gjør jo bare ikke slikt!!![:@] Heldigvis var alt ved det normale igjen fra søndag, og er det fortsatt. Puhh..
Er slik premenstruell toppen 2 ganger i året, og takk og pris for det.
Er det andre som har det slikt innimellom? Og er det noen tips for hvordan man kan stoppe det eller å klare å styre seg? Og hvordan forklarer man dette for en mann???
Er slik premenstruell toppen 2 ganger i året, og takk og pris for det.
Er det andre som har det slikt innimellom? Og er det noen tips for hvordan man kan stoppe det eller å klare å styre seg? Og hvordan forklarer man dette for en mann???