Hormonbomben

Silje1982

Forumet er livet
Hehe.. ja, siden vi er inne på hormoner så vil jeg gjerne høre noen hormonhistorier????[:D] Hva har dere å fortelle jenter?[:D]

Ja, jeg kan gjerne snakke om min kveld og det er at jeg er ei skikkelige sippekjerring[8D] Først så jeg et program om ei jente på 16 som ble gravid og fikk ei nydelig liten jente. Kjæresten stilla ikke opp og var et skikkelig rauhål for å si det mildt. Og jada, da tok jeg til tårene og sippa som bare det[8D] Herregud, altså... Hadde det ikke vært for sønnen min så hadde jeg hiksta som bare det[8D][:D]

Etterpå kom der et program om tenåringer som er vanskelige og blir sendt til en familie med strenge regler. Tror det heter verdens strengeste foreldre eller noe. Og jada, måtte sippe så ei geit igjen[8D] Var jo trist å se hvordan de tenåringene oppførte seg[8D][:D]

Så kom der et program om en sjef i 7-eleven kjeden hvor han gikk undercover for å se hva som foregikk i butikkene. Ja, og de menneskene han traff på var snille og gode personer så da sippa jeg igjen[8D][:D] Er det mulig tenker jeg?[:D]

Men nå var jeg så fornuftig at jeg skrudde av tven. Er jo ikke mulig å være så sentimental som det[:)]

Når sambo skulle på buttiken og kjøpe litt små ting, og en av de var en frokostblandig jeg hadde VELDIG lyst på...
Og han glemte jo seff den, og da kjente jeg at det var rett før tårende kom, og jeg slet med å ikke virke sur på sambo[8D][8D] sa til han at hormonene ikke var helt under kontroll..

ORIGINAL: mokkenikke88

Når sambo skulle på buttiken og kjøpe litt små ting, og en av de var en frokostblandig jeg hadde VELDIG lyst på...
Og han glemte jo seff den, og da kjente jeg at det var rett før tårende kom, og jeg slet med å ikke virke sur på sambo[8D][8D] sa til han at hormonene ikke var helt under kontroll..

Hahaha.... det er lov[:D][:D][:D] Mannfolka bør vite at de bør jammen meg ikke glemme noe som vi har veldig lyst på for da blir det ikke så greit å være dem[:D] Hehe... vi bør kanskje ta oss en prat med mannfolka og gi beskjed at det kan bli stygt hvis noe viktig blir glemt[8D][:D]

I stad begynte jeg å sippe litt for vi hadde ikke mer bønnespirer igjen.. og det ville jeg jo ha i woken min[8D]

Helt teit egentlig.. mannen bare "hvorfor er du helt blank i øynene a?" hehehe.. litt flaut å si hvorfor da.. Hihihi[&:][:)]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

I stad begynte jeg å sippe litt for vi hadde ikke mer bønnespirer igjen.. og det ville jeg jo ha i woken min[8D]

Helt teit egentlig.. mannen bare "hvorfor er du helt blank i øynene a?" hehehe.. litt flaut å si hvorfor da.. Hihihi[&:][:)]

Haha... så utrolig morsomt[:D][:D][:D] Hehe... ja, småting kan være store kriser for oss[:D]

tror ikke eg kan se ett eneste tv-program fortida uten å ta til tårene.. eg e ei sippehøne fortida!!!

og tolmodigheten min er vel lik null fortida.. [8|][8|][8|] stakkars mannen min!!! [8|]

Hehehe...Ja du vet hvordan dagen min har vært...[8D]

Eller så så jeg et program der det var kjempe trist og jeg tuuuta som bare det...Godt jeg var alene[:-]

Jeg merker jeg irriterer meg over alt gubben gjør til tider. Altså om han går til venstre irriterer det meg, men jeg kjenner jeg hadde irritert meg om han hadde gått til høyre også[&:] Ja, det var et eksempel fordi ALT er irriterende. N har fått gjennomgå flere unødvendige ganger han og[X(]

den kommende oldemoren på gubben sin side, fortalte oss her om dagen at ene stebarnebarnet hadde spurt om å få bruke kurven til sin unge. via SMS.. når hun sa at det var via SMS så ble jeg drit forbanna, og startet nesten å grine...

hadde bare lyst å si det til henne at hun skulle få "virkelige" oldebarn snart... og kunne ikke låne vekk kruven ennå..

greide så vidt å holde meg, ble til at jeg satt meg i bilen og gren et par tårer. svigerinnen min vet at vi venter no då... og hun kom og satt seg inn med meg i bilen og forsøkte så godt å trøste meg...

Har absolutt ingen kontroll over hormonene lengre...

var mer at hun fikk spørsmålet over SMS...
sist vi gikk gravid var vi litt raskt ute og spurte om vi kunne få låne dåpskjolen til pappa sin familie då... rett etter fikk vi beskjeden... :'(

herregud disse hormonene må snart komme under kontroll... sitter og sipper igjen... :S

det var en som sa hade på tven... :'(

gikk gjennom hele følelsesregisteret over en kake for leden.

Jeg lagde kaken, alt var fryd og gammen. (Får legge til at det er en veldig seig marshmallow kake). Så skulle jeg skjære den opp. Da gikk det til hell. Kniven var for sløv, og jeg ble så sinna at jeg kasta kniven i veggen og halve kaken i søppla. Da begynte jeg å grine, for jeg ville jo ha den kaken. Heldigvis så var det ikke noe annet i søplekassa, så jeg kunne fint ta den opp uten at den var ekkel. Så da ble jeg glad igjen og satt og kniste, mens jeg spiste den. Dette var i løpet av 10minutter[:D]

Jeg går rundt å irriterer meg over en på jobben!
Har alltid likt han og han er en kjempekar! Sprer mye gleder og alle blir glade når de ser han!!
Men nå irriterer det meg så grenseløst at han flyr rundt å plystrer og synger hele tida!
FOR GUDS SKYLD!! DET ER LOV Å HOLDE KJEFT INNIMELLOM!!!![:@][:@][:@]

HAhahaha:P

Back
Topp