HormonBOMBE!

SophiasMamma

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
VIP
Nå er det snart bare 1 dag til sambo og jeg reiser 1 uke til Tyrkia UTEN vesle frøkna :( :( Jeg kjenner tårene presser på bare jeg tenker på det! Lille jenta til mamma <3 <3

Jeg og kjæresten reiste til Tyrkia en uke når eldstemann var 1 år. Jeg hadde det kjekt de første dagene, men så ble savnet for stort. Syntes det var forlenge å være borte fra et så lite barn.. MEN nok om det at det ikke passet for meg, håper dere får det supert :D Det vil nok være deilig for deg og sambo å få litt alenetid. TIpper det blir mindre og mindre av det framover =)

Jeg og mannen var en uke på Kreta sist jeg var gravid, da var kommende storebror 2 år. Når det var et par dager igjen, så savnet jeg han VELDIG masse!!!!

Men da manne og jeg var 10 dager i usa i mars i år, og begge barna våre (2 og 5 år) var hjemme. Men da var det ikke så vanskelig. Vi koste oss hele tiden. Ja, jeg tenkte på barna, men vi snakket på telefonen og jeg vet jo at de elsker å være hos besteforeldrene sine. Også er det kanskje annerledes når de er litt eldre, og jeg ikke hadde gravishormoner ;)

Dette er det VÆRSTE jeg har gjort noen gang! Dro fra henne 11.45 og gråter ennå!!! Herregud! Hun har det ihvertfall kjempe bra :)

Du får trøste deg med at det er bare du som har det jævlig, frøkna stoorkoser seg;) kos deg på tur!

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Back
Topp