Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har abortert flere ganger nå de siste årene.
Legen min mener det kan være at jeg produserer for lite hormoner i svangerskapet siden jeg mister samtidig hver gang???
Er det noen som har fått slik behandlig å Hvordan har svangerskapet gått???
Jeg fikk progestron i starten av svangerskapet, crinone heter preparatet. Det var ingen tendenser til at jeg skulle trenge det men gyn mente at det i alle fall ikke skadet så det var bare å prøve. Måtte sette en "vaginalpipette" med en slags salve hver kveld frem til jeg var 12 uker, fikk litt kløe av den, men det er normalt. Det kjipe er at jeg endte opp med ubalanse i underlivet og laaangvarig soppinnfeksjon...
Termin er på fredag btw ;-) så alt har gått bra hittil :-)
Jeg mister ca i uke 8 pga for lite hormon produksjon tidlig i svangerskapet. Først ble jeg gravid,mistet i uke 8. Ble gravid og fikk en jente på første eggløsning etter aborten. Jeg fikk da en velskapt datter. De mener hormonene fra det første svangerskapet har hjulpet meg. Deretter mistet jeg 3 ganger til. Under prøverørsforsøk ble det så på min 6. på begynte graviditet gitt progynova, cyclogest og klexane. Det svangerskapet ga meg en velskapt datter til :-)