GlædeMæMasse
Forelsket i forumet
Igår hadde æ mitt første urasjonell hormonutbrudd
Det hær skjedde: Æ satt mæ i armkroken til kjæresten mens vi så nåkka teit på youtube, etter en stund så sir han "au, du knuser bicepsen min" og tar armen sin bort. Æ begynte å tute helt villt og han ser på mæ i sjokk!
Han prøvde å trøste mæ ved å klæmme mæ og æ bare tuter "du vil ikke gi mæ nåkka slags kjærlighet idag, snufs!" Plutselig begynner han å flire også sir han "e det ikke litt tidlig å bli hormonell?" og æ svarer "NÆI! eller... æ vet væll ikke!?!", så begynner æ å flire og tute om hverandre. For æ sjønte jo at reaksjonen min va helt på jordet, men følelsan va dær fortsatt, hahaha!
E jo bare komisk nu etterpå, men akkorat dær og da så va æ helt fortvilt over at han ikke ville ha mæ i armkroken og tolka det som om at han ikke va gla i mæ

Det hær skjedde: Æ satt mæ i armkroken til kjæresten mens vi så nåkka teit på youtube, etter en stund så sir han "au, du knuser bicepsen min" og tar armen sin bort. Æ begynte å tute helt villt og han ser på mæ i sjokk!
Han prøvde å trøste mæ ved å klæmme mæ og æ bare tuter "du vil ikke gi mæ nåkka slags kjærlighet idag, snufs!" Plutselig begynner han å flire også sir han "e det ikke litt tidlig å bli hormonell?" og æ svarer "NÆI! eller... æ vet væll ikke!?!", så begynner æ å flire og tute om hverandre. For æ sjønte jo at reaksjonen min va helt på jordet, men følelsan va dær fortsatt, hahaha!E jo bare komisk nu etterpå, men akkorat dær og da så va æ helt fortvilt over at han ikke ville ha mæ i armkroken og tolka det som om at han ikke va gla i mæ

ja det blir sikkert nån komiske øyeblikk framover, stakkars kjærestan!