Hormon spiral!

Mittlillemirakel

Juni 2012 Rocks<3
Da satt jeg inn hormon spiral idag, det var faktisk ikke vondt, bare litt ubehagelig :). Dere som har det har dere små blødninger?
Lurer på om man kan ha samleie eller bør man vente :p? ( har ikke hatt sex siden fødsel, har ikke tort det, siden jeg ble gravid med minipiller se)

negative ting her så får jeg være motparten hehe hadde det før dette svangerskapet hadde småblødninger i en uke etterpå ellers hadde jeg mensen, men bare svakt. tror jeg fikk beskjed om å vente 1 uke eller noe med sex etter innsettelse :-)

Lurer på om jeg skal sette inn en slik jeg også..
Men om bivirkningene er mer kviser, så vet jeg ikke altså, ser jo ut som et hormontroll fra før av, i en alder av 30 :-P

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Da jeg hadde hormonspiral for noen år siden så hadde jeg småblødninger mer eller mindre hver dag i nesten 3 år (et par dager opphold innimellom). Så er ganske individuellt hvordan kroppen reagerer. Jeg fikk ikke kviser.

♡ Julie Marie ☆ 19.08.13 ♡

Sniker ;) Jeg hadde det i 4 år før førstemann og i 1 år før vi startet med prøving igjen. Spottet i noen måneder før jeg mistet blødningen helt. Eneste måten jeg visste at jeg skulle hatt mensen på var humøret. Ble veldig hormonell :P Hadde litt vondt i puppene av og til, ingen kviser. :)

Du burde ikke ha sex samme dag som innsetting tror jeg pga mulighet for infeksjon.

Back
Topp