Hormon-/melkeutslett.

Beate

Elsker forumet
Noen som har mye av dette? Lille hadde en god del og selv om det ikke plager han ser det jo ikke noe "fint" ut. Har alltid hørt at det ikke går ann å "behandle" det, men her ble det så og si borte etter et par runder med a-creme. Bare et lite tips! :)

Det er de røde prikkene som ser ut som kviser?
De forsvant av seg selv ganske fort heldigvis :)

Forsvant av seg selv etter et par dager her, har hatt noen utbrudd siden han kom til i august.

Det er de røde prikkene som ser ut som kviser?
De forsvant av seg selv ganske fort heldigvis :)
Ja, det er det. Så bra at det gikk raskt over da. Her hadde det holdt på en stund. Var slik med storebror også, men jeg prøvde aldri å smøre han :)

Hadde det litt i starten men gikk fort bort av seg selv, nå har han hatt hele pannen full av det de kaller melkeskorpe som jeg har smurt en del med den kremen, heldigvis snart helt borte nå :)

Har hatt noen sånne røde prikker ja. Hatt noen utbrudd innimellom, men hjelper å smøre med a-crem ja.
Den kremen er suveren mot utslett, eksem, tørr hud og som kuldekrem.
Beste kremen! :)

Hun hadde ganske mye i en uke eller to, men så forsvant det igjen uten at vi gjorde noe med det.

Hun hadde ganske mye av dette mellom uke 4 og 6. Det ble først nesten helt borte, men nå kommer og går det litt fra dag til dag nesten.

Mini her har mye utslett i ansiktet. Er liksom ganske ru på enkelte områder,mest i panna :( Jeg tror det klør også,når hun ligger mot noe med ansiktet gnur hun veldig. Er dette hormonutslett tro? Har hatt dette i tre uker ca...

Hadde det litt i starten men gikk fort bort av seg selv, nå har han hatt hele pannen full av det de kaller melkeskorpe som jeg har smurt en del med den kremen, heldigvis snart helt borte nå :)
Hvordan så den melkeskorpen ut? Så det ut som babyen klødde? Min har skikkelig ru hud i panna,ser så ubehagelig ut synes jeg :(

Her gikk det over etter en dag, når jeg smurte på Decubal på kroppen. Hadde først i ansiktet, da brukte jeg ingen krem

Hvordan så den melkeskorpen ut? Så det ut som babyen klødde? Min har skikkelig ru hud i panna,ser så ubehagelig ut synes jeg :(

Er ikke så mye igjen nå som synes så godt, men han har hatt dette i hele pannen :P Tror ikke det har klødd nei, har ikke merket noe til at det skulle ha gjort det i alle fall :)

Vedlegg

• 20141107_123721.jpg
    20141107_123721.jpg
    844,6 KB · Visninger: 29
Er ikke så mye igjen nå som synes så godt, men han har hatt dette i hele pannen :P Tror ikke det har klødd nei, har ikke merket noe til at det skulle ha gjort det i alle fall :)
Takk for bilde ;) Er ikke helt slik hos lillemor,og hun har ingenting i håret... Lurer på om det er noe annet hun har...

Takk for bilde ;) Er ikke helt slik hos lillemor,og hun har ingenting i håret... Lurer på om det er noe annet hun har...

Jeg trodde de mente de røde kvise-lignende greiene. Ikke skurv som på bildet.
Er det det babyen din har kanskje? De kvise-lignende greiene.

Jeg trodde de mente de røde kvise-lignende greiene. Ikke skurv som på bildet.
Er det det babyen din har kanskje? De kvise-lignende greiene.
Ser ikke ut som kviser heller :p Skal prøve å få tatt et bilde når jeg ikke har smurt henne ;) Men vises ikke så godt,men kjenner det godt :(

Back
Topp