Horepris

Cullen

Glad i forumet
Har en utrolig heftig diskusjon med en venninne i dag.[;)]

Hvor mye tjener horer i dag egentlig? Er det sånn at man kan tjene 10 000 på en kveld liksom eller er man "heldig" om man tjener 1000-lappen på en kveld??

Hehe.. forventer ikke at noen her inne vet dette, men kanskje noen har meninger eller noe man tror..

Jeg ville nok ha tatt en 50 000,- iallefall. Men da måtte kunden ha vært veldig kjekk[8D]

Nei, aner ikke[:D]

så lenge de har kunder så tjener de vel endel.. de tar vel ikke akkurat 100 kr ligget [:D] 

Jo, nå skal du høre...

Hehe, neida!

Jeg aner ikke. Men jeg tror det spørs litt om du går på gata, er i bordell, eller er bestillingshore (type luksus)..

De laveste på rangstigen tjener neppe mange kronene. Og så spørs det vel litt på hvilke tjenester man selger.

Ja jeg tenker liksom at de må jo ta endel.. eller det finnes sikkert noen som er veldig desperate selvfølgelig, ellers hadde de jo sikkert ikke stått der.. men 100 kr ligget er jo litt lite? eller?

Vi blir ikke enige.. hun sier de sikkert tar 500 kr fyren, mens jeg mener de sikkert tar 1-1500...??[8|]

tror de er ganske billige. lurer på om jeg leste 200 for håndjobb, 300 for blowjob og 500 for ligg i avisa for litt siden.

Mener å ha lest i VG engang for lenge siden at det kan variere fra hundrelapper til mange tusen pr jobb. Forskjell på gatehorer og luksushorer vil jeg tro.

Men kan bare ikke fatte de som vil utsette seg selv for noe sånt...

Noen har vel ikke så veldig mye valg..[:(] Trist, men sånn er det jo.. når man først er i det dårlige miljøet og ikke finner veien ut, da gjør man ganske desperate ting for å få penger..

jeg tenker at det koster kanskje 2000 for et vanlig misjonærligg?[:D]

kan hende jeg tar feil..[8D][:D]

ORIGINAL: Amy09

Mener å ha lest i VG engang for lenge siden at det kan variere fra hundrelapper til mange tusen pr jobb. Forskjell på gatehorer og luksushorer vil jeg tro.

Det er naivt å tro at alle horer velger yrket sitt selv. De som har det verst er gjerne de som ikke har noe valg. Så finnes det dem som faktisk liker å pule for penger, og det må de jo bare får lov til.

ORIGINAL: Moo

tror de er ganske billige. lurer på om jeg leste 200 for håndjobb, 300 for blowjob og 500 for ligg i avisa for litt siden.

åj...

det er vell de som står på gata og "horer seg" (hirrhirr)[:D]

Det gikk et program om luksushorer for noen år siden og hun hadde vel 2-3 mill i året, hun hadde aldri mindre enn 300.000 liggende i skuffen hjemme.
Men hvor mange hun hadde ligget/hatt med seg for å tjene de summene husker jeg ikke...

I det strøket jeg jobber så er nok de fleste litt overpriset...

2500, anuspenetrering
1999,- for et ligg
999,- for en BJ
350,- for et slikk på rompa

[8D]

En bekjent sa til meg at du kan prute ned prisen på et ligg til 300kr hos negerianerne i tollbugata

de som står på gaten og er desperat tar ikke så mye.Vet om en som betalte 200kr og en pakke røyk for et ligg. Luksus horene derimot tjener MYE penger, var et program på tv for en god stund siden, og der var det flere som tjente flere millioner i året. 

ORIGINAL: Bouncy Buttocks

ORIGINAL: Amy09

Det er naivt å tro at alle horer velger yrket sitt selv. De som har det verst er gjerne de som ikke har noe valg. Så finnes det dem som faktisk liker å pule for penger, og det må de jo bare får lov til.

Slapp av! Såpass voksen at jeg sjønner at det faktisk er slik du skriver. Men JEG kan allikevel ikke skjønne at noen vil det. Har ikke noe med å være naiv!

ORIGINAL: zarafina

En bekjent sa til meg at du kan prute ned prisen på et ligg til 300kr hos negerianerne i tollbugata

lol.

Men ja, har hørt at nigerianerne er prutbare. Derfor norske prostituerte sliter.

Blow job: 500,-
Runk: 300,-
kn*lling: 1000,-
Anal: 1300,-

Pk pris alt: 2800,-

Diverse fetisher: Varierer.

Ja jeg kødder selvfølgelig!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D]

Selv skulle jeg hatt 500.000,- pr ligg, hehe! og han skulle faen meg vært kjekk.[:D][:D]

ORIGINAL: Gollemor

lol.

Men ja, har hørt at nigerianerne er prutbare. Derfor norske prostituerte sliter.

*fniiiis*

ORIGINAL: Gollemor

lol.

HERREGUD, jeg skrev NEGERIANERE[:-][:-][:-][:D][:D][:D]

Back
Topp