Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
har gått inn på mange terminkalkultaorer og får forsellige svar.
vil vite ca hvor langt på vei jeg er.
Hadde sist mensen 1 August og gikk positiv eggløsningstest 17 August.
går jeg etter siste mens er jeg 5 uker og 2 dager, men hvis jeg går ut i fra befruktningen altså ca 18 August er jeg akkurat 5 uker i dag.
går jeg derimot utifra testdato fra klinikken som var 14 dager etter innsett er jeg kun 4+5 uker....
hmmm
har hatt fryseforsøk i helt naturlig syklus, null medisiner
Jeg lurte på dette selv da jeg ble gravid, da jeg gikk en "ekstra" uke på medisiner før innsettet. Fikk beskjed om å ta utgangspunkt i at når man testet positivt etter behandlingen på klinikken, så er man fire uker på vei. Stemmer jo rimelig greit med at spiren ikke har vært i magen særlig lenge, og den umulig kan ligge den evt "ekstra" uka forran i utviklingen - om du henger med? Om nødvendig, så flytt TR datoen din slik at den står ca to uker før insettet. Jeg fikk TR den 8 mai, men legene går ut i fra den 15 - på grunn av det sene innsettet
Er du alene om å ha hatt ass bef inne på terminforumet eller?
Har plages litt jeg også med å finne termin dato. Men på noen kan du legge inn befruktning, å det blir vel uttaksdatoen har jeg forstått? Jeg hadde mens 8aug, uttak 23 å innsett 26. Har funnet ut at termin er 18 mai?! S jeg er 4+2 i dag. Men er ikke sikker
Hvis det er ferskforsøk så går man jo ut i fra uttaket som dagen for befruktning. Men siden du har hatt fryseegg så må du vel gå ut i fra hvor mange dager egget ditt var når det ble satt inn. Hvis det var på dag 2 det ble fryst så kan du ta datoen du satt egget inn og minus 2 dager. Skjønte du hva jeg mente?