maispirrevipp_bakes
Forelsket i forumet
Jeg har endel ark som har store mønster, enten store blomster på, eller store "snirklemønster" på en side. Hvordan bruker dere disse arkene i scrapping? Jeg scrapper med flere bilder på hver side, så synes så mye av mønsteret forsvinner..
Og jeg har maaange ark med ugunstige farger, har noen tips på hvordan jeg skal få brukt disse? (Bomkjøp av mannen min, mange litt 70-talls retro ark, orange med brune blomster osv) Jeg scrapper vanligvis i mest blått, grønt og bruntoner.
Selv om jeg scrapper jentebilder, blir det vanligvis de fargene likevel... [8|]
Jeg er ikke så veldig flink enda, har nesten just begynt, så lager ikke så "innviklede" LO. Bruker ikke så mye stæsj og dill, liker å ha det litt enkelt.
Og jeg har maaange ark med ugunstige farger, har noen tips på hvordan jeg skal få brukt disse? (Bomkjøp av mannen min, mange litt 70-talls retro ark, orange med brune blomster osv) Jeg scrapper vanligvis i mest blått, grønt og bruntoner.
Selv om jeg scrapper jentebilder, blir det vanligvis de fargene likevel... [8|]
Jeg er ikke så veldig flink enda, har nesten just begynt, så lager ikke så "innviklede" LO. Bruker ikke så mye stæsj og dill, liker å ha det litt enkelt.