Hor blir det av magen??

Cessie85

Andre møte med forumet
Heisann jenter!! Jeg har termin i månedskifte november/desember og jeg synes da magen  burde begynne å vise seg snart, eller hav mener dere?? Dette er første gang for meg og jeg vet magen kan la vente på seg men nå begynner jeg å bli veldig utålmodig, jeg blir også nervøs for om noe er galt!! MEN, om morgenen kjenner jeg livmoren veldig godt, inntil jeg har vært på do, da forsvinner den igjen, og kjennes kun om jeg ligger på rygg. Håper flere kan si magen ikke er der ennå, det ville beroliget meg. Er ca.167 høy og har en nokså normal fasong, ikke hverken veldig tykk eller tynn.
Hilsen en som tenker myyye på dette og studerer magen veldig ofte!!

V er alle forskjellige :) jeg ha ikke fått noe mage jeg heller, og jeg har termin 4 nov. Jeg har bittelitt på magen fra før, så kanskje det er derfor. Jeg er ikke tykk, men har ikke en helt syltynn mage. Noen sier at de kan se gravidmagen min, men jeg tror ikke mye på det :) merker jeg ikke klarer å holde inn mage like bra som før eneste :) magen kommer når den kommer :)

Jeg har termin omtrent samtidig med deg og denne gangen følte jeg meg svær allerede i uke 6... hehe :-) Men barnet var normalstørrelse i følge jm.... :-)

Magen din kommer nok skal du se!! Plutselig så er den der

Har termin samtidig som deg og har null mage. Kan ikke se det litt en gang. Kan kjenne det selv,men ikke noe synlige tegn ellers. Synes det er veldig greit. Sist fikk jeg ikke mage før rundt uke 25. Synes det var utrolig deilig og kunne bruke vanlige klær hele svangerskapet. :)

Back
Topp