Hor blir det av magen??

Cessie85

Andre møte med forumet
Heisann jenter!! Jeg har termin i månedskifte november/desember og jeg synes da magen  burde begynne å vise seg snart, eller hav mener dere?? Dette er første gang for meg og jeg vet magen kan la vente på seg men nå begynner jeg å bli veldig utålmodig, jeg blir også nervøs for om noe er galt!! MEN, om morgenen kjenner jeg livmoren veldig godt, inntil jeg har vært på do, da forsvinner den igjen, og kjennes kun om jeg ligger på rygg. Håper flere kan si magen ikke er der ennå, det ville beroliget meg. Er ca.167 høy og har en nokså normal fasong, ikke hverken veldig tykk eller tynn.
Hilsen en som tenker myyye på dette og studerer magen veldig ofte!!

Det er veldig forskjellig på når magen kommer.

Da jeg ventet først fikk jeg ikke mage før etter ultralyden. 
Med andre kom den litt før ultralyden.
Og med denne har den kommet allerede nå i uke 12.

Du skal se du plutselig våkner opp en morgen med mage :)

Ei jeg jobber med fikk mage først i uke 25 så det er nok veldig individuelt!:-)

Det nok bare å smøre seg med tolodighet :p Magen kom ikke før rundt 26 uker sist. Gikk i bikini med helt flat mage i uke 24... Og denne gangen er den fortsatt ikke synlig er 16 uker. Nyt det, for tro det eller ei, det kommer en dag du gleder deg til å bli kvitt den ;)

Jeg har det akkurat som deg! Kjenner magen om morran til jeg har vært på do, så er den nokså vekk.
Sist gang kunne ingen gjette at jeg var gravid før lenge etter 20 uker. Bare slapp av, magen kommer etterhvert. Det er bare godt å være litt liten, så blir den kanskje ikke så voldsomt enorm mot slutten. :)

Med første fikk jeg ikke synlig mage før nærmere uke 18 kanskje..

Da jeg gikk gravid første gangen kom ikke magen før etter UL, sånn ca uke 20 eller noe :) Og da vokste den sent frem til den plutselig skjøt ut kjempefort! ;p

Kjenner meg veldig igjen i dette fra sist. Var så utålmodig, ventet og ventet på magen. Den kom i uke 18 ca. Nå er jeg 12 uker og har allerede fått. Bare nyt det, og kanskje du ikke blir så diger mot slutten ;-) Det vil komme en dag du blir lei av den store magen som er i veien! :-)) Den popper nok frem snart.

Med min  første kom magen i uke 19 ca.. Denne gangen har den allerede begynt å vise seg.. Jeg er i uke 14 nå..

Du  skal bare slappe av :) Første svangerskap ventet jeg tvillinger, hadde ingen mage før ul i uke 19, ante ikke at det var tvillinger.. Fikk sjokk :P Mage får du nok :D

Bare nyt det. Jeg har stor mage og er i uke16 bare... s jeg kvir meg til hvordan den kommer til å bli senere..
Ikke gøyt å få mye å drasse på... så bare nyt det mens du kan, sikkert lettere å få den bort etterpå også :)

Jeg er i uke 16 i dag, førstegangsgravid :) Magen har så vidt begynt å vokse, kan sjule den godt enda, men jeg ser att den forandrer seg.. Tar bilder hver uke også, da ser jeg det veldig godt! Bare vent, plutselig kommer den :-)

Det tar lengre tid om det er ditt første svangerskap ;) og hvis du er mega tynn/tynn i utgangspunktet, som meg.

Første gang fikk ikke jeg mage før 18-21 uker rundt der.

Nå er jeg gravid med nr. to og har vært veldig synlig fom uke 12 ;)

Vær tålmodig hehe =) det kommer! ;)

Min poppet frem denne uka, så den kommer nok!

Er nok veldig forskjellig når magen kommer fra person til person, men den synes bedre etter uke 20.
Jeg er nå i uke 21+2 og har nesten ikke mage. Så er ikke noe og være urolig for :-)
Lykke til !

Har heller ikke fått noe mage enda :-) og er i uke 15. Har vert litt bekymra jeg også.. Fint å lese at det er veldig forskjellig :-)

Jeg har heller ikke fått så mye mage enda. Men syns bittelitt. 

Back
Topp