Hopper inn hit fra junigruppa

Heisann [emoji4] etter oul har termin blitt flyttet til 1/7. Så sniker meg inn her.
Jeg er 27 år, har 2 barn fra før. En gutt på 7 og ei jente på 2.
Nå venter vi på lillebror[emoji170]
Du får gjøre som meg og ha en fot i begge leire :D

Min termin ble flytta til 4. juli, men jeg fødte 4 dager før ultralydtermin sist, og når du har termin 1. kan det jo fort bli fødsel i juni for deg også :)

Gratulerer med lillebror!❤️

Du får gjøre som meg og ha en fot i begge leire :D

Min termin ble flytta til 4. juli, men jeg fødte 4 dager før ultralydtermin sist, og når du har termin 1. kan det jo fort bli fødsel i juni for deg også :)

Gratulerer med lillebror![emoji173]️

Tenkte å være begge steder ja[emoji4]

Nr. 1 kom 2 dager før termin og nr. 2 kom 9 dager før, så tror liksom ikke at jeg kommer til å gå helt til datoen denne gangen heller. Men man vet aldri. Brått så blir det overtid denne gangen[emoji23]

Velkommen hit, og gratulerer med lillebror på vei :Heartblue

Gratulerer med en lillebror i magen ☺️ Har selv en gutt som snart blir 6 og ei jente på 2, så spent på om det blir lillesøster eller lillebror denne gangen :)

Heisann [emoji4] etter oul har termin blitt flyttet til 1/7. Så sniker meg inn her.
Jeg er 27 år, har 2 barn fra før. En gutt på 7 og ei jente på 2.
Nå venter vi på lillebror[emoji170]

Velkommen og gratulerer :) Tror jeg blir flytta til juni. OUL neste tirsdag ;)

Så spennende[emoji4] bedre å bli flytta fremover[emoji85]
Masse lykke til på oul.

Tusen takk! :) Ja, absolutt. Mensterminen min er 12. Juli, men fordi jeg har diabetes blir jeg satt igang ca 14 dager før. Og på tidlig ultralyd i uke 14 syns jordmor at det så ut til at jeg var rundt en uke lenger på vei. Så er spent på hva de kommer fram til ;)

Gratulerer ❤️ Jeg har også en fot inne i begge gruppene. Har ikke OUL før på onsdag, så vet ikke hvor endelig termin ender opp ☺️ Ligger en plass mellom 27 juni og 1 juli, enn så lenge.

Velkommen og gratulerer så mye med lillebror [emoji170]
Har ikke hatt OUL enda men har allerede fått vite at det et en lillebror på vei her også [emoji4][emoji170]

Back
Topp