Hopper inn her jeg!

Theeri

Betatt av forumet
Heii! [emoji3] hopper inn hit litt fra oktober forumet jeg. Fikk ny termin 28/9 hvor vi får en gutt [emoji170] så da må jeg følge med litt her inne hos dere også [emoji56][emoji28] [emoji122] hvordan er formen deres om dagen? Blitt bedre / værre enn det var de første månedene?

Signerer det du skriver! Blir plutselig november! Her er formen veldig bra om dagen :) ryggen krangler litt, men nyter denne tiden før det blir for tungt :joyful:

Signerer det du skriver! Blir plutselig november! Her er formen veldig bra om dagen :) ryggen krangler litt, men nyter denne tiden før det blir for tungt :joyful:
September mener du [emoji16][emoji108]
Ja jeg så vi fikk samme dato og kalnes begge to [emoji23] Sees brått på føden vi [emoji23] (sendte seg en pm) [emoji12]
Så bra! Her er formen blitt veldig bra nå siste ukene og håper der holder lenge [emoji16]

Velkommen til dere begge! :D Formen her er ganske bra, men er fortsatt mye trøtt :) gleder meg over magen som vokser og lille som sparker :)

Velkommen inn [emoji4] 21+0 her og formen er opp og ned. Får ikke helt bestemt seg den kroppen her [emoji12]

Velkommen! :happy:
Formen her er bedre for hver uke, men må fremdeles sove en dupp på dagen for å holde ut til kvelden. Kommet til uke 20+2 og det vises godt at det er en baby på vei!

Velkommen inn hit, og gratulerer med gutt i magen[emoji170]

Velkommen til oss :) 20+4 her <3 Formen er fin , men uhorvelig sleten til tider .. Men så lenge kvalmen holder seg vekke så overlever eg [emoji12]

September mener du [emoji16][emoji108]
Ja jeg så vi fikk samme dato og kalnes begge to [emoji23] Sees brått på føden vi [emoji23] (sendte seg en pm) [emoji12]
Så bra! Her er formen blitt veldig bra nå siste ukene og håper der holder lenge [emoji16]
Ikke november nei :joyful: gikk litt fort her. Har svart deg på pm :)

Velkommen hit da :)
Jeg småhunder litt inne på oktober ei stund, men siden termin er satt til 21 sept håper jeg inderlig at jeg slipper å havne I oktober nå :)

Formen min har stort sett vært ganske fin, men begynner alt å merke at jeg er blitt tyngre, så spennende hvordan det blir å kjennes mot slutten.

Heii! [emoji3] hopper inn hit litt fra oktober forumet jeg. Fikk ny termin 28/9 hvor vi får en gutt [emoji170] så da må jeg følge med litt her inne hos dere også [emoji56][emoji28] [emoji122] hvordan er formen deres om dagen? Blitt bedre / værre enn det var de første månedene?
Jeg ble flyttet fra august til september, velkommen. Formen er elendig, har heldigvis gode dager mellom hodepine, bekkensmerter og utmattelse. Hvordan er formen din?

Velkommen :) 22+6 her og formen er veldig fin! Litt trøtt, men ellers ingen kvalme eller lignende. Har frem til nå vært veldig heldig med få (nesten ingen) plager, så krysser fingrene for at det fortsetter :)

Jeg ble flyttet fra august til september, velkommen. Formen er elendig, har heldigvis gode dager mellom hodepine, bekkensmerter og utmattelse. Hvordan er formen din?
Ja da er du noen uker lenger du da [emoji28][emoji4] ja her også er det gode og dårlige dager. Energien er heldigvis bra og klarer jobbe (enn så lenge) men bekkenløsning er jo så vondt [emoji26] hadde ikke det sist med førstemann så dette er nytt for meg. Men ellers er det faktisk bra enda [emoji28]

Jobber dere 100% ?

Jeg jobber fortsatt 100%, og om formen fortsetter å være ca så ok som den er nå, så tror jeg det skal gå fint faktisk.
Blir nesten pushet til å ordne tilretteleggingsgreier på jobb om dagen da. Veldig kjekt egentlig.

Jeg jobber fortsatt 100%, og om formen fortsetter å være ca så ok som den er nå, så tror jeg det skal gå fint faktisk.
Blir nesten pushet til å ordne tilretteleggingsgreier på jobb om dagen da. Veldig kjekt egentlig.
Så bra! Krysser fingrene for at formen holder seg. Her derimot ser det ut som bekkenet lommer til å krangle veldig med meg fremover. Blitt dobbelt så ille på bare siste uka pga jobbinga [emoji58][emoji85] får kanskje si ifra på jobb mtp tilrettelegging.

Er ikke vondt mens jeg holder på, men så fort jeg setter meg ned/legger meg ned hjemme etterpå. Da er det gjort! [emoji21][emoji26]

Formen her er elendig. Vært sykemeldt 100% fram til uke 20 pga hyperemesis og nå videre en kombinasjon av hyperemesis og bekkenløsning. Hadde jeg visst at denne graviditeten skulle bli så rævva hadde det blitt bare en på meg, for sist var jeg i toppform!

Formen her er elendig. Vært sykemeldt 100% fram til uke 20 pga hyperemesis og nå videre en kombinasjon av hyperemesis og bekkenløsning. Hadde jeg visst at denne graviditeten skulle bli så rævva hadde det blitt bare en på meg, for sist var jeg i toppform!
Får håpe du får der bedre snart og at subtile har en 'rævva' graviditet hele veien. [emoji22] synd om du ikke klarer å nyte graviditeten [emoji26]
Ja rart hvor forskjellige alle graviditeter er!

Back
Topp