Hopper inn her jeg vist. :)

Liquid84

Elsker forumet
På julaften testet jeg positivt, ganske så overraskende. Jeg hadde vært kvalm i en uke-to og sambo maste på at jeg sikkert var gravid. Jeg trodde han ikke, men 24 desember så tok jeg en test og den lyste positiv... Litt av en julegagve..... :D
Jeg kom meg på apotek og kjøpte en som sier hvor langt en er på vei og den viste 3+ noe som betyr at jeg er 5+ uker på vei.
Og etter sist mens dag er jeg 7+1 på vei (men det er ikke sikkert da jeg ikke har 28 dagers syklus) så har jeg midlertidig termin i midten av august.

Jeg trodde ikke jeg skulle klare å bli gravid uten medisiner (måtte ha det sist gang), men jaggu meg så gikk det vist (hadde tenkt på å begynne med medisiner etter nyttår). Eneste er at jeg har større sjangs for å miste da, så vi får se om det går bra.
Jeg har ei jente på 2 år fra før.

Dette er super hemmelig til jeg er godt over 12 uker på vei. Har ikke fortalt det til noen andre enn sambo.
Så skulle noen skjønne hvem jeg er så hold det for dere selv. ;)

Gratulerer til alle dere her inn med spirene deres. :)

tjohei
gratis..jeg skal gå å ta en test i morgen hvist sambo er kjørbar,,må klar og snike inn en test hoss legen ,selv om jeg ikke har time,de ha stengt labb i jula så lenge jeg ikke ha time,men nå har lillejenta mi øyekatar så jeg må vell innom en tur i morgen sikkert

Gratulerer, og velkommen hit 

Gratulerer så mye! :-)

Gratulerer og velkommen :)

Back
Topp