Hopper du i søledammer???

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hadde flere digre søledammer i gårdsplassen og veien rundt her i dag etter nattens regn.
Ungene sto ute å hoppet i søledammene og da klarte jeg ikke å dy meg. På med rosa støvler og ut å hopp. Ungene var i ekstase "mamma er gaaaaal". :smiley-bounce005:smiley-bounce013 Men veldig gøy!!! Kliss våt hele meg, både i støvler, på buksa og oppover ryggen! Men for en herlig barnslig følelse :smiley-bounce015

Hehe, det høres kjempegøy ut :)
Har ikke barn selv enda, så hadde kanskje følt meg litt rar om jeg står alene og hopper i en dam...
Men ville nok helt sikkert klart å gjøre det sammen med barn :D

Nei. :)
Men jeg kommer nok til å hoppe i søledammer sammen med mini, når han blir gammel nok.

har gjort det sammen med gutten min ja :-) stor stas :-)

Hehe, det høres kjempegøy ut :)
Har ikke barn selv enda, så hadde kanskje følt meg litt rar om jeg står alene og hopper i en dam...
Men ville nok helt sikkert klart å gjøre det sammen med barn :D
Signerer denne :D

Sist jeg (les:mannen og jeg) gjorde det var vi noe bedugget og var på vei hjem fra puben. Vi hoppa i alle vi så :p Svigerfar rista bare på hodet når vi kom hjem.... :p Hahaha!

Stadig vekk :P det sies at man ikke voksen før man tørr å være barnslig :P men litt usikker på om jeg bare er barnslig jeg da :D Hihi

Når jeg er ute med Vesla eller i bhg på jobb. Så hopper jeg utti det! :-)

Etter jeg fikk meg ilse jacobsen støvler for noen år siden (syns de er drit lekre), så blir jeg glad om det regner, og jeg går bevist nedi søledammene -bare fordi jeg kan uten å bli våt :D
Gleder meg til lillegutt blir litt større, for da skal jeg ut å hoppe og :D

Har hendt seg en del ganger jeg har gjort det ja, spesielt i beruset tilstand :P

Høres veldig stas ut :)
Jeg har støvler og går alltid i dammene. Lager av og til et plask også, men tror ikke jeg har hoppet!

Nei gjør ikke det ;)
Men ser for meg mange episoder av Peppa pig nå :p (favoritten til snuppa for tiden og der hopper jo hele familien gjerne i søledammer)

Kan hende det skjer neste år hvis jeg har støvler da men nå tenker jeg mest fornuftig og det er at våte sko er dumt å ha ;)

Ja vi er på hoppetur i søledammer rett som det er når det regner. Like stas for meg som for vesla... :D

Gjør det med mini på at 16mnd ja. Han elsker det :D

Jeg går som regel rundt de, men lillegutt syns det er veldig stas når mammaen han blir med å hoppe i vanndammene når vi er ute å leker :D

Back
Topp