Hoppende mage

PrøveLykken

Liker dette forumet
Jeg lå nettopp på sofaen og så på nurket i magen hoppe rundt. Hele magen bevegde seg og jeg kunne nesten si at det var en fot som kom opp på siden. Det er så fascinerende å se på :) fikk også filmet det på tlf og sendt til pappan som er på jobb. Han syntes dette var veldig stat :D
Kan dere se på utsiden at bebbisen spreller?
Er uke 22, og har morkaka forran.

Herlig!
Jeg ser også magen hoppe :) Har noen ganger tatt opp tlf for å prøve å filme men da slutter hun jo alltid :)
Det er helt fantastisk å kjenne og se lille babisen sin i magen :p

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Herlig!
Jeg ser også magen hoppe :) Har noen ganger tatt opp tlf for å prøve å filme men da slutter hun jo alltid :)
Det er helt fantastisk å kjenne og se lille babisen sin i magen :p

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
Sånn var det her også, men jeg fikk lurt han :D

Oi skal si du har en livlig en! Jeg har sett bevelgelse i noen uker og de blir sterkere og sterkere, men er ikke mer enn nudging man ser på utsiden. Hihi, la en chipskål på magen en kveld og den hoppa fint rundt.

Oi skal si du har en livlig en! Jeg har sett bevelgelse i noen uker og de blir sterkere og sterkere, men er ikke mer enn nudging man ser på utsiden. Hihi, la en chipskål på magen en kveld og den hoppa fint rundt.
Ja, han beveger seg mye :)
Hehe, så morsomt ! Alltid gjør med bevegelse :)

Her og hopper hele magen hver gang jeg legger meg på ryggen, super fasinerende! MÅ jo bare opp med genseren og se hvergang :P

Ja magen hopper av og til :) Hihi... Kjempe artig å se på, er 23+5 nå, sett å kjent det i ca.2 uker på utsiden... :)

Back
Topp