Hoppehuske

Vi lånte en med forrigemann; det var gøy sånn ca tre ganger:hilarious: Så vi kommer ikke til å bruke penger på det... :P

Trodde ikke de var anbefalt ift ryggen...

Aldri hatt og aldri opplevd behov heller. Har dessuten lest at det er en versting for rygg og hofter, men der skal jeg ikke være for påståelig.

Aldri hatt og aldri opplevd behov heller. Har dessuten lest at det er en versting for rygg og hofter, men der skal jeg ikke være for påståelig.
Skal prøve å Google litt å se om jeg finner en artikkel om det :) ser at det ikke er alle butikker som selger den, det kan jo være en grunn til kanskje.

Skal prøve å Google litt å se om jeg finner en artikkel om det :) ser at det ikke er alle butikker som selger den, det kan jo være en grunn til kanskje.
Mener absolutt å ha hørt i årevis at det ikke er bra ift utviklingen ift ryggen. Kan godt være hofter også som Cadillac sier.
De tvinges jo til en stilling og med en påkjenning før kroppen er klar for det.

Mener absolutt å ha hørt i årevis at det ikke er bra ift utviklingen ift ryggen. Kan godt være hofter også som Cadillac sier.
De tvinges jo til en stilling og med en påkjenning før kroppen er klar for det.

Jeg har også hørt dette. Både min mann som er tidligere fysio og fysio’ene som jeg har gått til under graviditetene sier at slike husker ikke er å anbefale da de kan være skadelige for barnets rygg og hofter.

Jeg har også hørt dette. Både min mann som er tidligere fysio og fysio’ene som jeg har gått til under graviditetene sier at slike husker ikke er å anbefale da de kan være skadelige for barnets rygg og hofter.
Da tenker jeg at vi legger den død når vi har fagfolk som har uttalt :) blir ingen hoppehuske her i gården :)

Signerer resten.. Vi skal ikke ha noe slikt.. Jeg nekter, da får ungen heller stå å hoppe hele dagene i fanget mitt altså.. Morsiden min er hardt rammet av svake hofter, og det er flere som er operert. Mormor har operert begge hoftene to ganger, vi er fire kusiner og to har hatt operasjon på hoftene, vi to andre burde ha. Hun ene ble beltebehandlet som baby, men det hjalp ikke i lengden .. Farssiden min er hardt rammet av bechterew. I tillegg har svigermor bechterew, og jeg mistenker at mannen har det.. Så her skal vi ikke gjøre noe som kan provosere hoftene til babyen...

Det er ikke anbefalt.
En av få ting helsesøster frarådet, så nei, det holdt vi oss unna

I og med at eksen min har veldig mange dårlige rygger i slekta, så tillot vi ikke engang hopping på fanget for våre. De fikk heller ikke hjelp med å gå. Litt overdrevet kanskje, men heller det enn å være redd for å ha påvirket rygghelsen til det verre:)

Ville aldri kjøpt en sånn. :) har hørt mye dårlig om konsekvensene av slike.

Back
Topp