hoppehuske??

*Frk.Mamma

Gift med forumet
noen som vet hvor man kan få kjøpt det til en grei pris? ser at fisher price har men den koster jo 1500kr og det syns jeg er for dyrt til litte granns bruk.

none som har det og bruker det eller liker barna det?

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Kan du ikke sjekke på finn om du finner den fra Fisher Price der?

Husker det var mange fra det forrige forumet mitt som hadde den og at barna syns det var veldig gøy...
Vi kommer derimot ikke til å bruke det pga. anbefalinger fra fysioterapeuter.

jo det kan jeg sjekke takk for det [:)]
ja vet det men her sier de alt med måte så lenge det ikke er snakk om fler timer, storebror brukte gåstol han men maks 50-10 min av gangen og det gikk helt fint. så er snakk om bare og la han få gjøre litt annet, venninda mi har en sånn og han var veldig glad i går fikk sitte oppi litt og han kikka og styra med lekene der[:D]

Brukte ikke til storebror, og kommer nok ikke til å bruke det nå heller. Men de ser gøye ut da :)

har også lurt på å kjøpe sånnen [:D]
siden vesla ikke får rulla og bevegd seg så mye pga skinna...
(ikke foreløpig vaffal )

Husker det var mange fra det forrige forumet mitt som hadde den og at barna syns det var veldig gøy...

samme her, lar hu ligge på gulvet ved storesøsteren å sprelle heller, eller i lekegrinda med babygymmen.

håper du finner en som ikke er så dyr[:)]

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

samme her, lar hu ligge på gulvet ved storesøsteren å sprelle heller, eller i lekegrinda med babygymmen.

håper du finner en som ikke er så dyr[:)]

han ligger der her også men han liker det ikke, og så er han jo helt flat i bakhue så han skal helst ikke ligge på ryggen og magen nekter han. han skal bare sitte, stå hoppe osv hele tiden så tenkte det hadde vært greit med litt avsastning [:)]

Back
Topp