Hoppehuske - oppdatert-

kiwiwi

Forelsket i forumet
Noen som bruker det?

------------------------

Hvorfor/hvorfor ikke? Har fått med meg at flere fysioterapeuter fraråder det pga feilbelastning o.l  Andre igjen syns det er overdrevet. "alt er jo skadelig i dag".

ORIGINAL: Oline

Nei, det vil jeg ikke ha i hus
Ikkje vi heller[;)]

Har ei, men den har ikke vært mye brukt.

Vet du hva, jeg kan ikke se for meg at hoppehusker eller gåstoler gjør noe godt for babyens utvikling og kropp, da er det heller sannsynlig at de gjør det motsatte! Det finnes fagpersoner som sier både det ene og det andre, men jeg er sikker på at dette ikke er bra å servere ungene! Det er jo bare å tenke litt selv, barna skal ikke stå før de kan det selv, de skal ikke sitte før de kan det selv, og jeg tenker også at kanskje slike lenker forsinker utviklinga dems? Hvorfor skal dem like å ligge på gulvet og øve på kryping/gåing, når de vet at de bare kan sitte i gåstolen/hoppsa si? Hva er vitsen med å gi dem slike leker, når det er en stor sjangs for at det ikke er bra for dem? Jeg tenker at slike leker er morsommere for foreldrene enn for barnet selv!

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: Oline

Nei, det vil jeg ikke ha i hus

Og ikke hoppestol/gåstol heller.. Brenn dritten!

vi hadde de ..;) oddvar syns de var veldig morro å hoppe...
ser ikke noe galt i de.. alt med måte..[8|]

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: peggy

vi hadde de ..;) oddvar syns de var veldig morro å hoppe...
ser ikke noe galt i de.. alt med måte..[8|]

Les innlegg 15..

har lest hele tråden... syns bare i flere tilfeller blir vi som foreldre litt for påvirka av hva andre  mener.. hva med å finne ut av hva som passer best for oss.. ?
som jg sier alt med måte..

nei det har jeg ikke. å tror heller ikke jeg kommer til å kjøpe det[8D]

Back
Topp