Hoppe på magen under lek.

bumpien

Glad i forumet
Ca hvor mye skal til før det kan bli skader på barnet fra ytre påkjenninger? Jeg tenker, jeg har flere ganger hørt om foreksempel damer som har blitt sparket i magen, både av dyr og mennesker, og mistet barnet. Eller etter en trafikkulykke osv. Husker forrige svangerskap sa jordmora at det var så viktig at jeg ikke falt på isen pga morkakeløsning. Ikke at jeg tror noe er galt NÅ, men jeg fikk litt betenkligheter før i dag når jeg og sønnen min lekte, og han hoppet på magen min. Det er noe av det morsomste vi gjør (! - hver sin lyst[;)]). Er det fysisk mulig at om han, med sine 13 - 14 kg kan skade barnet om han hopper på magen eller er det bare å hoppe i det? (Jada, i det tørrvittige humøret i dag) [:D][;)]

Vet ikke om det er farlig, men JEG hadde ikke gjort det.. Tar ingen sjanser her i går'n.

Vet ikke, men jeg hadde ikke turt det! Jeg er påpasselig bare snuppen kommer med armen sin borti [8D] 13-14  kg er ganske mye for en mage vil jeg tro...

Jeg hadde ikke latt noen hoppe på magen min under lek i det hele tatt under graviditeten. man vet jo aldri hva som kan skje. 

lille reken ligger veldig godt beskyttet....
dog en skal være veldig forsiktig..
min søster var utsatt for en trafikk ulykke når mamma var gravid med henne.
det som skjedde med henne var at navlestrengen gikk to ganger rundt halsen hennes.

Jeg har også ei lita ei som er glad i å hoppe på magen min under leik.[:)]  Men nå får hun ikke gjøre det, jeg synes det blir for hardt.

jeg sier til lillegutt at han får ikke sparke i magen til mamma.... får heller ikke stå/hoppe på den.... han har en lei tendens tilå spenne meg i magen når vi ligger i sengen...så detta får han beskjed om jah...

Jeg gjorde det ikke før, og ikke nå heller. Men, akkurat å hoppe på magen ville jeg ikke gjort tror jeg. Men, er ikke så hysterisk egentlig[8D]

Det går nok greit enda, men når livmora etterhvert kommer ut av bekkenet og lenger opp i buken er det vel mindre gunstig. Og mindre behagelig...

(Jeg synes ikke det er behagelig uansett da, så her hopper vi ikke på  hverandre)

Venninna mi var i uke 8 da barnefaren fant det ut og banket henne, hun mistet babyen da, så man skal være forsiktig, det kan gå galt.

ORIGINAL: Looley

Venninna mi var i uke 8 da barnefaren fant det ut og banket henne, hun mistet babyen da, så man skal være forsiktig, det kan gå galt.

Barnefar og barnefar, fortjener ikke den tittelen, selv om jeg forstår hva du mener. Drittsekk var nok heller riktig betegnelse på han. Fy søren for en jævla kødd, unnskyld språket.

Men uansett, til sp.målet, hadde ikke gjort det...!

ORIGINAL: Looley

seriøst??? Fytti H******* for en idiot! håper han sitter inne!!

Back
Topp