Hoppe juniorseng.. noen som har?

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Den endte jeg opp med i dag[:)] Noen erfaring med den? Jeg har ikke kjøpt med den store sengehesten som er på bildet..

Kjøpte den på Barnas Hus[:)] Skulle egentlig ha en annen der.. men den var de selvsagt utsolgt for .. så da ble det denne[:)]

ORIGINAL: snute

Har den ikke, men syns det er veldig fin [:)] Sikkert et godt kjøp!

Ja, ikke satt den opp enda.. og så heller ikke noen utstillingsmodell der.. så spent[:)]

Håper noen her inne har den da[:)]

Hvor mye betalte du for den? Og er skuffene under inkludert, eller må de kjøpes utenom?

Ja, Nicholas har denne til gutt

Hatt den i to og et halvt åt nå han. Egentlig burde vi vært og byttet den fordi den er blitt så stygg. Alle de hvitmalte kvistene i sengen har kommet igjennom hvitmalingen og blitt slike gule flekker. Har snakket med Barnas hus og man kan visst få den byttet. Men jeg har ikke orket å skru den fra hverandre for å reise inn og bytte den[&:]

Ellers fornøyd[:)]

ORIGINAL: *Becca*

Hvor mye betalte du for den? Og er skuffene under inkludert, eller må de kjøpes utenom?

Jeg betalte 909 kr for den[:)] Var 30% avslag..

Da er ikke madrass med.. heller ikke den skuffen under.. jeg skal ha en litt annen skuff.. en hel lang skuff.. den koster i alle fall 799 kr

[:)]

ORIGINAL: Looney

Hatt den i to og et halvt åt nå han. Egentlig burde vi vært og byttet den fordi den er blitt så stygg. Alle de hvitmalte kvistene i sengen har kommet igjennom hvitmalingen og blitt slike gule flekker. Har snakket med Barnas hus og man kan visst få den byttet. Men jeg har ikke orket å skru den fra hverandre for å reise inn og bytte den[&:]

Vi selger de sengene.... Og vi tar dem ikke i retur da Hoppe ikke vil gi oss reklamasjon på dem.
På grunn av eu regler så kan ikke hoppe ta mer kvistlakk på sengene før de maler dem... Utrolig irriterende....

Vi passer på å gi beskjed om det til alle kundene våre før de bestemmer seg. Er ikke noen som ikke har tatt dem pga det[:)]

ORIGINAL: *lottalus*

Ligner veldig på valdemar sengen[;)]
Blir nok fornøyd med den der[:)][:)]

Ja, de sa at eneste forskjellen fra Valdemar (var den jeg egentlig ville ha[:)]) var at treverket gikk bortover på denne hoppesengen.. mens på valdemarsengen så gikk pinnene oppover..

Håper jeg blir fornøyd[:)] Må bare få råd til å kjøpe madrass først..

ORIGINAL: Regan

Vi selger de sengene.... Og vi tar dem ikke i retur da Hoppe ikke vil gi oss reklamasjon på dem.
På grunn av eu regler så kan ikke hoppe ta mer kvistlakk på sengene før de maler dem... Utrolig irriterende....

Vi passer på å gi beskjed om det til alle kundene våre før de bestemmer seg. Er ikke noen som ikke har tatt dem pga det[:)]

De nevnte ikke noe om dette for meg.. tror du alle opplever dette?

Det vet jeg ikke. Vi gir beskjed til alle, ergo vi får ingen tibakemeldinger på det...
Ring til butikken der du kjøpte den og hør!

Det er jo levende tre så det vil jo skjære gjennom.

Det vet jeg ikke. Vi gir beskjed til alle, ergo vi får ingen tibakemeldinger på det...
Ring til butikken der du kjøpte den og hør!

Det er jo levende tre så det vil jo skjære gjennom.

Okay.. jeg får se det ann da.. gidder ikke å ringe før jeg har pakken den opp lissom[:)] Så får bare vente og se om det skjer med den jeg har kjøpt

Takk[:)]

ORIGINAL: Fridasinmamma

De nevnte ikke noe om dette for meg.. tror du alle opplever dette?

Har ikke peiling for å være ærlig[:)][&:]

Back
Topp