Den endte jeg opp med i dag[:)] Noen erfaring med den? Jeg har ikke kjøpt med den store sengehesten som er på bildet..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: snute
Har den ikke, men syns det er veldig fin [:)] Sikkert et godt kjøp!

ORIGINAL: *Becca*
Hvor mye betalte du for den? Og er skuffene under inkludert, eller må de kjøpes utenom?
ORIGINAL: Looney
Ja, Nicholas har denne til gutt
Hatt den i to og et halvt åt nå han. Egentlig burde vi vært og byttet den fordi den er blitt så stygg. Alle de hvitmalte kvistene i sengen har kommet igjennom hvitmalingen og blitt slike gule flekker. Har snakket med Barnas hus og man kan visst få den byttet. Men jeg har ikke orket å skru den fra hverandre for å reise inn og bytte den[&:]
Ellers fornøyd[:)]
ORIGINAL: *lottalus*
Ligner veldig på valdemar sengen[;)]
Blir nok fornøyd med den der[:)][:)]
ORIGINAL: Regan
Hatt den i to og et halvt åt nå han. Egentlig burde vi vært og byttet den fordi den er blitt så stygg. Alle de hvitmalte kvistene i sengen har kommet igjennom hvitmalingen og blitt slike gule flekker. Har snakket med Barnas hus og man kan visst få den byttet. Men jeg har ikke orket å skru den fra hverandre for å reise inn og bytte den[&:]
Vi selger de sengene.... Og vi tar dem ikke i retur da Hoppe ikke vil gi oss reklamasjon på dem.
På grunn av eu regler så kan ikke hoppe ta mer kvistlakk på sengene før de maler dem... Utrolig irriterende....
Vi passer på å gi beskjed om det til alle kundene våre før de bestemmer seg. Er ikke noen som ikke har tatt dem pga det[:)]
Det vet jeg ikke. Vi gir beskjed til alle, ergo vi får ingen tibakemeldinger på det...
Ring til butikken der du kjøpte den og hør!
Det er jo levende tre så det vil jo skjære gjennom.
ORIGINAL: Fridasinmamma
Vi selger de sengene.... Og vi tar dem ikke i retur da Hoppe ikke vil gi oss reklamasjon på dem.
På grunn av eu regler så kan ikke hoppe ta mer kvistlakk på sengene før de maler dem... Utrolig irriterende....
Vi passer på å gi beskjed om det til alle kundene våre før de bestemmer seg. Er ikke noen som ikke har tatt dem pga det[:)]
De nevnte ikke noe om dette for meg.. tror du alle opplever dette?