hoppe av i svingen....

x1xj.elise

Betatt av forumet
Samboer mener bestemt at utløsningen ikke skjedde før han var ute av meg, og mener det er klin umulig å bli gravid når han har hoppet av i svingen....Har to barn fra før, og skal gifte meg i mars, så jeg tenkte ikke å bli gravid før etter bryllupet, men nå tror jeg selv at jeg er det.... Har ikke testa meg enda, men siste mens første dag var 23 juli, så når skulle jeg hatt mensen da?? Slutta med p. pillen før siste mens pga at de gav meg plager...

Sier det jeg også.......men sta som han er vet du!!!
Kanskje han får seg en skikkelig overaskelse..........hmmmmmmmmmmm

Ha, ha!! Det der kan han bare bite i seg! Det er en HELT USIKKER METODE å hoppe av i svingen! Faktisk kan det ofte være sædceller i den blanke væsken som kommer ut av "snoppen" før eller under starten av sex og samleie. Eller det kan komme små mengder sæd før mannen får full utløsning, uten at han merker det selv. Og det er nok til å bli gravid.

Lykke til med (antakelig) baby nr. 3! [:)]

Det er den dårligste måten å bruke for prevansjon. Det skal ikke mer enn en liten celle til og den kan komme når som helst under samleiet om han vil eller ikke.

Og til spørsmålet on når du skulle hatt mensen så er vel det cirka nå. Kommer jo an på hvor lang syklus du har, men det vanligste er vel 28 dager tror jeg.

Å hoppe av i svingen er vel like trygt som å stole på sikre peroider...
Vi hadde stor tro på det med sikre perioder, og se hvordan det gikk!!!!! [:D][:D][:D]

Hehe samme som med meg det. Er et velkjent fenomen at det ofte kommer en liten skvett for the grand finale.

Er nok en god del som har blitt gravide pga den "myten" ja [:D]

Back
Topp