Hoppe av i svingen

Leari

Forelsket i forumet
Vi som prøver :)
Septemberlykke 2021
Hvor stor sjanse er det å bli gravid når man hopper av i svingen? :p Hoppet av i svingen når jeg mest sannsynlig hadde eggløsning. I dag er det 5 dager siden jeg tror kanskje jeg hadde eggløsning og i sted når jeg var på do så hadde jeg en liten blødning. Kan dette være festeblødning?:oops:
 
Hvor stor sjanse er det å bli gravid når man hopper av i svingen? :p Hoppet av i svingen når jeg mest sannsynlig hadde eggløsning. I dag er det 5 dager siden jeg tror kanskje jeg hadde eggløsning og i sted når jeg var på do så hadde jeg en liten blødning. Kan dette være festeblødning?:oops:
Precum kan inneholde sædceller
Det er et slags naturens glidemiddel, og kommer vanligvis før sædutløsningen. Denne blanke væsken kan inneholde sædceller, og dersom den gjør det, kan jenta bli gravid.
 
Hvor stor sjanse er det å bli gravid når man hopper av i svingen? :p Hoppet av i svingen når jeg mest sannsynlig hadde eggløsning. I dag er det 5 dager siden jeg tror kanskje jeg hadde eggløsning og i sted når jeg var på do så hadde jeg en liten blødning. Kan dette være festeblødning?:oops:
Enkelt å greit, har penis vært inni skjeden, så er det en sjanse for å bli gravid :) hvor stor sjansen er kommer vel litt an på hvor fruktbar du evt er, og om han du hadde sex med faktisk har sædceller i precumet sitt. Noen har sædceller i precumet og andre ikke :) Hvis en graviditet ikke er ønskelig, så bruk heller kondom fram til ønsket er der, så slipper du en evt uønsket graviditet eller en «Pregnancy scare» :Heartpink Og hvis ønsket er tilstede, så ønsker jeg deg lykke til med testingen :Heartred
 
Back
Topp