Hoppe av i svingen= gravid?

Jepp og vet om MANGE som har blitt det med å bruke "hopp av i svingen" også. [;)]

ei venninne av meg ble det!

Vi hoppa av i svingen i 2,5 år vi og jeg ble ikke gravid av det. Er gravid nå da, men det ble jeg etter 9 mnder med prøving.[:)]

ORIGINAL: Krølla82

Vi hoppa av i svingen i 2,5 år vi og jeg ble ikke gravid av det. Er gravid nå da, men det ble jeg etter 9 mnder med prøving.[:)]

Måtte ikke dere ha hjelp for å bli gravide? Da er det jo ikke sååå rart at dere ikke ble gravide av å hoppe av i svingen heller..

jepp [:D]

nei. Hopper ikke av i svingen[;)]

ORIGINAL: Slafselarve

Måtte ikke dere ha hjelp for å bli gravide? Da er det jo ikke sååå rart at dere ikke ble gravide av å hoppe av i svingen heller..

Hæ? Hvor i all verden har du tatt det fra`? Vi ble gravide på naturmetoden vi ingen hjelp eller noe. Problemet her var ustabilesykluser i prøvetia noe som gjorde at jeg hadde el ca 3 ganger på 9 mnder.

ORIGINAL: Slafselarve

Hæ? Hvor i all verden har du tatt det fra`? Vi ble gravide på naturmetoden vi ingen hjelp eller noe. Problemet her var ustabilesykluser i prøvetia noe som gjorde at jeg hadde el ca 3 ganger på 9 mnder.

Åja, ok.. My bad.. Sorry. [;)]

vi har hoppet av i svingen i 8 år. og vi har to planlakte barn[;)]

Haha må bare fortelle om da pappa liksom skulle ha den "praten" med meg.
Jeg var vel omtrent 16 år og kom hjem fra fest en natt, han satt på kjøkkenet og ventet på meg. Han ropte meg inn og ba meg sette meg ned, han var ikke heeeeelt edru [:D] og ikke helt komfortabel.
Han begynte å spørre om jeg var begynt å treffe gutter osv, jeg var kjempeflau, men måtte jo innrømme det da. Ja jeg måtte jo være forsiktig begynte han, jeg bare jaja er jo det da, ville helst pile utav kjøkkenet [:D]
da det kom fra pappa "hoppe av i svingen må du ikke stole på, for det er du et resultat av sjøl" Da fikk jeg fart på meg utav kjøkkenet da...[:D][:D][:D]

Back
Topp