Hoppande teltplugg!

*Joha*

Gift med forumet
Kor er det blitt av dialekten din? Det blir jo heilt feil å lese innlegga dine på bokmål [:D]

[:)]

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Jeg prøver å gjøre meg litt mer forstått her inne, og da måtte bokmål til gitt..[:D] Men faller vel tilbake til gamlevalsen snart..[;)]

Ja, du har jo ein frykteleg vanskeleg dialekt[:)] Kanskje eg burde gi etter for bokmålspresset eg og...

Syns absolutt ikke hun har en vanskelig dialekt jeg..[:)][8D]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Ikkje eg heller, altså. Men som vestlending har eg kanskje litt lettare for å forstå den enn folk frå andre landsdelar

ORIGINAL: *Joha*

Ikkje eg heller, altså. Men som vestlending har eg kanskje litt lettare for å forstå den enn folk frå andre landsdelar

Ja,mulig...er vestlending selv så jeg forstår veldig bra hva hun skriver...[8D]Intelligent vettu..[8D]
neida....[8D]

jeg er trønder og forstår da hvis jeg bruker 2 sek mer enn jeg bruker på å lese bokmål[8D]

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

ORIGINAL: *Joha*

Mja, Truso her e vel kje så ukjende me dialektane hu heller tenke eg..[:D]

[8D]

ORIGINAL: Malleleo

jeg er trønder og forstår da hvis jeg bruker 2 sek mer enn jeg bruker på å lese bokmål[8D]

Trur nok eg hadde brukt ein god del meir enn 2 sek ekstra om eg skulle lese og forstå trøndersk[8D] Så alle andre enn vestlendingar bør skrive nynorsk eller bokmål på forumet [8D][:D]

Back
Topp