Hopefullgirl's inderlige babyønske er nå gått i oppfyllelse!!!

Hei hopefullgirl!
 
Vil bare ønske deg en fin onsdag.
 
Hei alle søte påskesmilendebabymaking-girls[:)][:)]
 
Jeg ville bare ønske dere alle en goood påske og keep smiling
 
Never give up[:)][:)][:)][:)]
Good påskeklem fra den håpefulle på påskeferie 
 
Hei Hopefull!
 
Hvordan går det med deg??
 
Jeg vil bare innom og si at du må ha all verden lykke til med babymakinga[;)] Og så vil jeg bare tilføye at du er en så utrolig god og snill jente her inne som sprer så masse glede[:)] 
 
ORIGINAL: Ida82

Jeg vil bare innom og si at du må ha all verden lykke til med babymakinga[;)] Og så vil jeg bare tilføye at du er en så utrolig god og snill jente her inne som sprer så masse glede[:)] 

 
tuuuuuuuuusen takk snille gode gravide søte ida82
i lige måde!!!
 
aww.. you made my day!!!
 
[:)][:)][:)]
 
klemmings fra meg
 
øm og stikkete og trøøøøøt.... er vel snart tid for tr eller testings???
Vi får se hvor lang denne syklusen er. den har jo droppet med 20 dager hver gang så bør snart være i mål denne perioden... Men vi har ikke stått på så mye. vi har tatt det litt for med ro. men vi får se..
vi orka ikke den plikten som sist. det knakk meg iallefall...
så nå er d bare kos etter behov :D
 
men d var bare en liten oppdaterings... jeg har slått meg til ro med at jeg får passe på min beste venine sin baby :D og d gjør meg såå glad..
 
Nattinatt alle søte snille
 
Klemmer
 
Oj, så spennende vennen!
Håper virkelig at dette er deres mnd, krysser fingrene![:)] 
Hvordan er det med deg ellers da?
Skjønner godt at dere bare koser etter behov, den pliktsexen kan ta knekken på alle og enhver![:'(] Husk at det jo skal være litt morsomt å prøve også![:)]
Også må jeg bare si meg heeelt enig med Ida82, du er en herlig og god jente! Blir så glad av å se den rosa skrifta di![:)]
Kjempeklem! Håper du får en flott lørdag![:)]
 
ORIGINAL: Grimera

Oj, så spennende vennen!
Håper virkelig at dette er deres mnd, krysser fingrene![:)] 
Hvordan er det med deg ellers da?
Skjønner godt at dere bare koser etter behov, den pliktsexen kan ta knekken på alle og enhver![:'(] Husk at det jo skal være litt morsomt å prøve også![:)]
Også må jeg bare si meg heeelt enig med Ida82, du er en herlig og god jente! Blir så glad av å se den rosa skrifta di![:)]
Kjempeklem! Håper du får en flott lørdag![:)]

 
 
du er så snill som følger med på lille meg selv om du er reist fra meg for leeenge siden[:(][:(][:(][:(]
hihi[:)][:)][:)] Jeg er så glad for at jeg har deg litt her enda[:)][:)]iallefall i tankene!!!!
 
oioii... idag er er sykt irriterede og kul dag!
Jeg er såå lei av de billigtestene! Jeg vil jo tro på dem, men jeg kan ikke det i og med at de har lurt meg med små skyggestreker før...
Men idag var litt annerledes..på en måte... DVS: jeg tok en billigtest på fredag. det var en strimmel. Den kom opp en skyggestrek på etter ti min ca. Jeg vet at det var sent så jeg gadd ikke tenke noe videre på det.
Så tok jeg en sånn billigtest av den "Ikke strimmel"typen i går. som var helt blank (negativ)..... Men så har jeg følt meg såå rar med ømme bryst osv og mes murringer så jeg tok enda en idag... og den kom opp en svaaaaaaaaaaaaak svaaaaak strek på (men som var rosa som den andre).... etter ca 3 min. MEN.... HVORFOR skjer dette hvis jeg ikke er gravid? Je blir så utrolig irr... så nå skal jeg aldri mer bestille de testene. har en igjen. så den skal jeg ta imorgen. HÅPER at streken bli sterk som kontrollstreken, men det tviler jeg heller på..... hehe-. høres pessimist ut her nå, men jeg orker liksom ikke få opp håpet siden jeg har fått det så mye opp før...
usj usj.. men men... hva skal jeg si... jeg tror inni meg at denne gangen har det klaffet.. selv om vi ikke har hatt så mye sex... men det føles annerledes.på en måte...
og den streken idag er på en måte så fin og rosa. selv om den er svaaaaak....
Nei jeg vet ikke Gimera.... jeg er så i tviiil.
 
men ellers er alt topp idag :D jeg skal ha besøk av min beste veninne og hennes lille prinsesse så.. jeg får se hva hun syntes om streken min.. hehe...sukk..
 
HÅPER DU HAR EN FLOTTTTT DAG!!!
og alle andre også...
 
 
Stoor klem fra meg
 
Jeg er gravid :D
Etter en nervepirrende gårsdag med to svaaake positive og søvnløs natt med en halvpositiv og en litt mer positiv test (billigtest) ,-fik jeg kjøpt meg CB DIG på vei hjem fra jobb! Den lyyyste gravid såååå fint mot meg og jeg er verdens mest lykkeligste menneske!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
dette er sååå fantastisk deilig!!!!!!!!!!!!
Unner alle denne følelsen!!
 
Jeg skriver det her også jeg, gratulerer så masse snuppa!!
Kan ikke få sagt det nok!!!
 
GRATULERER!! Så utrolig koselig!
 
Back
Topp