Hook effekten - tester blir svakere

Tosmåhjerter

Glad i forumet
✨️Julestjernene2023✨️
Jeg vil bare legge ut et bilde for å demonstrere «hook effekten». Det vil si at testene blir så mettet av hcg at de blir svakere igjen. Dette var jeg ikke klar over da jeg testet «for gøy» i morges og fikk helt panikk over å se en så svak strek. Sist gang jeg testet var for 2 uker siden da jeg fikk 3+ på 4+5.

Jeg er hvertfall helt ferdig med testing og jeg har gått rundt og vært skikkelig bekymret i hele formiddag. IMG_1955.jpeg
 
Dette testa jeg forrige svangerskap også da testene ikke ville bli sterkere :) Det er ganske kult hvordan det fungerer altså!
 
Jeg vil bare legge ut et bilde for å demonstrere «hook effekten». Det vil si at testene blir så mettet av hcg at de blir svakere igjen. Dette var jeg ikke klar over da jeg testet «for gøy» i morges og fikk helt panikk over å se en så svak strek. Sist gang jeg testet var for 2 uker siden da jeg fikk 3+ på 4+5.

Jeg er hvertfall helt ferdig med testing og jeg har gått rundt og vært skikkelig bekymret i hele formiddag. Vis vedlegget 403074
Takk! Helt sykt, og ja, blir ikke noe mer testing her heller:joyful:
 
Wow! Dette er så rart!
 
Med to små produserer man vel også mer hormoner, så kanskje ikke så rart at testene ble «overveldet» i ditt tilfelle :joyful:

Er så utrolig spent på TUL selv! :dead:
 
Back
Topp