Honningmelon

RapunselMaja

Elsker forumet
Hun ELSKER det!!  Men kan jeg bare gi helt til hun ikke vil ha mer eller? Kan hun får for mye..? [8|]

Hva liker deres å få? Vi har prøvd banan,eple,pære,druer,avocado og honningmelon. Hun foretrekker helt klart honningmelon,druer og banan...[:)]

Jeg ga Lillegutt honningmelon i den "safety feeren" igår, og det var første gang han smakte på noe annet enn morsmelk.
Han ELSKET det [:D] Ble skikkelig lei seg når jeg tok den fra han for å putte oppi litt til. DEN sutreleppa[:D]
Siden dette er det første han har smakt utenom morsmelk, så turde jeg ikke å gi han så mye, men ville bare han skulle få smake litt. Litt og litt, han fikk vel nærmere en spiseskje oppi[:-] Han har iallefall ikke reagert med magevondt
Men hvor mye er mye liksom? [:)] Idag tenkte jeg å gi han litt til. [:)]

ORIGINAL: Nataleen

Hun ELSKER det!!  Men kan jeg bare gi helt til hun ikke vil ha mer eller? Kan hun får for mye..? [8|]

Hva liker deres å få? Vi har prøvd banan,eple,pære,druer,avocado og honningmelon. Hun foretrekker helt klart honningmelon,druer og banan...[:)]

Har du prøvd mango? Det kan jeg tenke meg er godt [:)]

helsesøstra sa til meg igår at man kunne gi barnet "ubegrenset" (da mener ikke jeg masse, men det er ikke noe "regel" på det da..) frukt, men det måtte ikke gå på bekostning av ett måltid..

Dette ble sikert rotete forklart[8D]

Åh,så bra! Da skal hun få så mye hun orker..Jeg fyller hele safe feederen helt stappafull av frukt jeg.. Og det er borte iløpet av bare noen minutter[:D] Mango er sikkert knallgodt ja!

Forresten; Ga henne hermetiserte ferskener. Det elsket hun også,men hun fikk utslett i ansiktet av det[8|][&:] 

ORIGINAL: Nataleen

Åh,så bra! Da skal hun få så mye hun orker..Jeg fyller hele safe feederen helt stappafull av frukt jeg.. Og det er borte iløpet av bare noen minutter[:D] Mango er sikkert knallgodt ja!

Forresten; Ga henne hermetiserte ferskener. Det elsket hun også,men hun fikk utslett i ansiktet av det[8|][&:] 

Det er gaaaanske mye sukker i laken da i hermetisk frukt...det er jo sukkerlake de ligger i...

Back
Topp