Jeg har ikke peiling, så jeg spør: er det honning i honningmelon siden det heter det ? [8|]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mamma til Theo
Ja. De sprøyter honning inn i en sur og umoden vannmelon og selger det dyrt. Raaan!!!
ORIGINAL: AnaBanana
Nå..må..jeg..gi..deg...en..klem *klemmepå* [:D]
På 17 mai så kom det litt flammer i grillen, prøvde først å daske vekk flammene med en kotelett (fungerte heller dårlig). Så spruta jeg med vannet i flaska til guttungen, fungerte litt..men ikke alle flammene gikk vekk. Så spurte jeg om det ikke var lurt å slå av gassen så de flammene forsvant. "øøh..det er meningen det skal brenne altså...".
Jeg har aldri fått lov å røre gassgrillen til pappa, den vi har kjøpt nå rørte jeg ikke før 17mai heller. Blåååånd
ORIGINAL: AnaBanana
Nå..må..jeg..gi..deg...en..klem *klemmepå* [:D]
På 17 mai så kom det litt flammer i grillen, prøvde først å daske vekk flammene med en kotelett (fungerte heller dårlig). Så spruta jeg med vannet i flaska til guttungen, fungerte litt..men ikke alle flammene gikk vekk. Så spurte jeg om det ikke var lurt å slå av gassen så de flammene forsvant. "øøh..det er meningen det skal brenne altså...".
Jeg har aldri fått lov å røre gassgrillen til pappa, den vi har kjøpt nå rørte jeg ikke før 17mai heller. Blåååånd