GRATULERER SÅ MYE MED 11 UKER søteste honningen [:D][:D][:D][:D][:D][:D](en drøy uke til milepælen [;)] weee)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

GRATULERER SÅ MYE MED 11 UKER søteste honningen [:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: honning84
Så godt å høre at du er hjemme da, hjelper vel litt bare det tenker jeg?[:)]
Så bra at alt er godt med lillegull da, skjønte dere hadde fått mange ul på sykehuset, he he[:D]
Har vært på tidlig ul selv og hjertet slo 164 slag i minuttet, så alt er fint her også[:)]
Eneste plagsomme symptom er ekstrem trøtthet og litt verking i rygg/hofter så har sluppet billig unna[8D]
I motsetning til deg stakkars snuppa[&:]
Dagbok har jeg ikke fått somlet meg til enda, har ikke lært å legge inn bilder selv enda..
Jobber fullt enda også så lever ikke nok på kveldene til å sette meg ned å lage en heller desverre, håper det hjelper seg etterhvert, energien må jo komme tilbake, he he[8D]

ORIGINAL: prøverpånummer3
Lykkelig82: Der er kjekt å høre at det går bra med deg og at du endelig er skrevet ut av sykehuset:) Det der som du har gått igjennom må være det verste av det verste. Men håper at du kan nyte resten av svangerskapet:)

ORIGINAL: prøverpånummer3
Kan bare forestille meg hvor grusomt du må hatt det. Jeg var selv sykemeldt pga kvalme både sist svangerskap og denne gangen så kan jo bare gange det opp noen ganger for å vite hva du har vært igjennom. Men jeg har fulgt med deg og leste på desember og det virket som du hadde motet oppe. Stor respekt av det:)
Ja, jeg håper at alt er bra her:) Skal på ultralyd på torsdag så da får jeg vite hvordan tilstanden er der inne:) Føler meg nå veldig gravid med kvalme så håper og tror at alt er bra:)