HONNING84

*Lykkelig82*

Forumet er livet
VIP
GRATULERER SÅ MYE MED 11 UKER søteste honningen [:D][:D][:D][:D][:D][:D]
(en drøy uke til milepælen [;)] weee)

Åh, så koselig å se at du er tilbake igjen[:D][:D]
Savnet deg her inne altså, hvordan er formen??

Takk for det søte snuppa mi[:D][:D][:D]

takk som spør !

Jeg er utskrevet fra sykehuset, er endelig hjemme men ligger fortsatt på sofaen [&o]
Ikke frisk men på bedringsvei sier vi [;)]

*Have missed u to*

Har du ikke dagbok vennen?

Så godt å høre at du er hjemme da, hjelper vel litt bare det tenker jeg?[:)]
Så bra at alt er godt med lillegull da, skjønte dere hadde fått mange ul på sykehuset, he he[:D]

Har vært på tidlig ul selv og hjertet slo 164 slag i minuttet, så alt er fint her også[:)]
Eneste plagsomme symptom er ekstrem trøtthet og litt verking i rygg/hofter så har sluppet billig unna[8D]
I motsetning til deg stakkars snuppa[&:]

Dagbok har jeg ikke fått somlet meg til enda, har ikke lært å legge inn bilder selv enda..
Jobber fullt enda også så lever ikke nok på kveldene til å sette meg ned å lage en heller desverre, håper det hjelper seg etterhvert, energien må jo komme tilbake, he he[8D]

Jeg er 10+3 etter min egen termin så det går fremover:):) Skal på ultralyd på torsdag så da får jeg se hvilken termin jeg får:) Og ikke minst håper jeg at den lille lever og har det fint der inne:) Har dere fortalt det til familie o venner eller venter dere til uke 12?

ORIGINAL: honning84

Så godt å høre at du er hjemme da, hjelper vel litt bare det tenker jeg?[:)]
Så bra at alt er godt med lillegull da, skjønte dere hadde fått mange ul på sykehuset, he he[:D]

Har vært på tidlig ul selv og hjertet slo 164 slag i minuttet, så alt er fint her også[:)]
Eneste plagsomme symptom er ekstrem trøtthet og litt verking i rygg/hofter så har sluppet billig unna[8D]
I motsetning til deg stakkars snuppa[&:]

Dagbok har jeg ikke fått somlet meg til enda, har ikke lært å legge inn bilder selv enda..
Jobber fullt enda også så lever ikke nok på kveldene til å sette meg ned å lage en heller desverre, håper det hjelper seg etterhvert, energien må jo komme tilbake, he he[8D]

oohhh yes, vil ikke e sykehuset på lenge leeenge for å si det slik !!!
hihi, ja- var så heldig å få se den sprellende & svært så akttive skatten vår hver uke på UL
[:)] klager ikke akkurat [:D]
Men nå er det en stopp på det, frem til om 3 uker da jeg skal på ordinær UL.

Åhhh,så herlig at du har fått høre hjertelyden- det er jo verdens mest fantastiske lyd 
Flott å høre at det går så smertefritt hos deg- er veldig glad på dine vegne altså [:D]
Unner ikke fienden min det jeg har gått gjennom & enda går gjennom ..uff..
men men, vi får håpe det bare går fremover med oss begge nå [;)]

Og igjen takk for alltid hyggelige hilsninger på min dagbok søta mi

BIG hug til deg & magen

Lykkelig82: Der er kjekt å høre at det går bra med deg og at du endelig er skrevet ut av sykehuset:) Det der som du har gått igjennom må være det verste av det verste. Men håper at du kan nyte resten av svangerskapet:)

ORIGINAL: prøverpånummer3

Lykkelig82: Der er kjekt å høre at det går bra med deg og at du endelig er skrevet ut av sykehuset:) Det der som du har gått igjennom må være det verste av det verste. Men håper at du kan nyte resten av svangerskapet:)

Heiiii du [:)] så hyggelig av deg , tusen takk [:D]
Absolutt enig.. det er ingenting positivt med hyperemesis.. men nå som jeg har fått litt medisiner klarer jeg faktisk endelig å glede meg over svangerskapet [:)]

Alt vel med deg og lille spire også håper jeg

Kan bare forestille meg hvor grusomt du må hatt det. Jeg var selv sykemeldt pga kvalme både sist svangerskap og denne gangen så kan jo bare gange det opp noen ganger for å vite hva du har vært igjennom. Men jeg har fulgt med deg og leste på desember og det virket som du hadde motet oppe. Stor respekt av det:)

Ja, jeg håper at alt er bra her:) Skal på ultralyd på torsdag så da får jeg vite hvordan tilstanden er der inne:) Føler meg nå veldig gravid med kvalme så håper og tror at alt er bra:)

ORIGINAL: prøverpånummer3

Kan bare forestille meg hvor grusomt du må hatt det. Jeg var selv sykemeldt pga kvalme både sist svangerskap og denne gangen så kan jo bare gange det opp noen ganger for å vite hva du har vært igjennom. Men jeg har fulgt med deg og leste på desember og det virket som du hadde motet oppe. Stor respekt av det:)

Ja, jeg håper at alt er bra her:) Skal på ultralyd på torsdag så da får jeg vite hvordan tilstanden er der inne:) Føler meg nå veldig gravid med kvalme så håper og tror at alt er bra:)

takk for det kjære du, jeg prøver så godt jeg kan !

ufffffa, [&o] du er kvalm du ja [&o]
Er jo så å si det samme minus oppkast!

Men jeg kjente at kvalmen ble mindre etter uke 13, så jeg håper du heller ikke har så lenge igjen til det gir seg litt- er jo helt forferdelig å gå rundt sånn vet jeg [X(]

Selv den minste fremskritt er SUPERSTORT for oss som er dårlige,
så håper du er en av de heldige som slipper å gå rundt sånn stort lengre altså!

Som du selv sier, så er du enda kvalm og ser vi fra den positive siden av dette her,
så har den lille det superfint der inne tenker jeg [:D][:)]
Skal prøve å følge med på trådene dine på torsdagen men jeg er ganske  så skråsiker på at bebisen din har det flotters [;)]

Masse God bedring med den teite kvalmen cutie * keep up the good work!!!

Gratulerer!

Takk lykkelig82:) Du også må fortsette slik du gjør:) Med å være så posiiv til tross for den tøffe tiden du e igjennom:) Bøyer meg i støvet:)

Ja, håper og tror at alt er bra på torsdag:) Veldig spennende:) Gleder meg til å få det overstått:) Og jeg gleder meg til å passere 12 uker så jeg kan fortelle det til foreldre og venner:)

Back
Topp