S sunway Forelsket i forumet 20 Okt 2005 #1 Det er bare spedbarn som ikke kan spise honning, sant? Gravide kan spise det, eller?
S sunway Forelsket i forumet 20 Okt 2005 #4 Flott, jeg er blitt så forkjølet og sår i halsen at jeg tror litt melk med honning hadde vært bra nå.
Flott, jeg er blitt så forkjølet og sår i halsen at jeg tror litt melk med honning hadde vært bra nå.
~lenemoren76~ Elsker forumet 20 Okt 2005 #5 står faktisk i de bøkene jeg fikk av legen ang svangerskap. ta deg honning og melk,godt det[;)]
Storm Gift med forumet 20 Okt 2005 #6 gravide kan spise honning, men barn opptil 2 års alderen bør holdes unna honning.
J Jorisk Flørter med forumet 20 Okt 2005 #7 Jeg drikker melk med honning fler ganger i uka! Har ikke hørt at det gjør noe... men man skal visst slutte når man ammer! [:)]
Jeg drikker melk med honning fler ganger i uka! Har ikke hørt at det gjør noe... men man skal visst slutte når man ammer! [:)]
nuttis Elsker forumet 20 Okt 2005 #8 Det er noe i honningen som er farlig for babyer,så IKKE gi ungen din det...
Lucki83 Gammelt medlem VIP 20 Okt 2005 #9 Ikke farlig når en er gravid...Men kan være greit å tenke på å ikke spise det under amming![;)] Og honning "forbudet" er frem til barnet er 1 år...
Ikke farlig når en er gravid...Men kan være greit å tenke på å ikke spise det under amming![;)] Og honning "forbudet" er frem til barnet er 1 år...