AB Forumet er livet 30 Aug 2008 #1 Et dumt spørsmål sikkert...[8|] men jeg er blitt så forkjølet og har lyst på varm melk med honning... men kan man spise honning når man er gravid?.. [8|]
Et dumt spørsmål sikkert...[8|] men jeg er blitt så forkjølet og har lyst på varm melk med honning... men kan man spise honning når man er gravid?.. [8|]
S ~Stjernemor~ Elsker forumet 30 Aug 2008 #2 Oi, det vet jeg ikke. Jeg vet bare at en ikke skal gi honning til barna før de er 1 år, pga faren for allergi.
Oi, det vet jeg ikke. Jeg vet bare at en ikke skal gi honning til barna før de er 1 år, pga faren for allergi.
volvomamma Forelsket i forumet 30 Aug 2008 #3 om du leser på www.honning.no så finner du ut av det , men ja du kan spise honning når du er gravid [:)]
om du leser på www.honning.no så finner du ut av det , men ja du kan spise honning når du er gravid [:)]
S sukker Flørter med forumet 30 Aug 2008 #4 Ja det kan du...mmm honning og melk er godt! Det er barn under 12 mnd som ikke skal ha honning
Moo Gift med forumet 30 Aug 2008 #5 ORIGINAL: ~Stjernemor~ Oi, det vet jeg ikke. Jeg vet bare at en ikke skal gi honning til barna før de er 1 år, pga faren for allergi. ^ Det er ikke pga allergi, men faren for spedbarnsbotulisme [;)]
ORIGINAL: ~Stjernemor~ Oi, det vet jeg ikke. Jeg vet bare at en ikke skal gi honning til barna før de er 1 år, pga faren for allergi. ^ Det er ikke pga allergi, men faren for spedbarnsbotulisme [;)]