Babelle Forumet er livet 29 Aug 2010 #1 Snuppa er sår og hes i halsen, så tenkte kanskje å gi henne varm melk med honning, kan hun få det nå? Er bare før de et 1 år de ikke skal ha det er det ikke?
Snuppa er sår og hes i halsen, så tenkte kanskje å gi henne varm melk med honning, kan hun få det nå? Er bare før de et 1 år de ikke skal ha det er det ikke?
E eLLe*meLLe Guest 29 Aug 2010 #5 Likte hun det? Har tenkt på det til Liam av og til, men har ikke gjort det enda.
Prinsessa* Forumet er livet VIP Sommerfuglene Marsipanene 2019 Snøfnuggene 2025 ❄️ 29 Aug 2010 #8 hmm var det ikke etter at de var 3 år de kunne få honning???
Babelle Forumet er livet 30 Aug 2010 #9 ORIGINAL: Sha jeg trodde ikke de kunne få det før de var 3 jeg googlet det, og det står under ett år overalt, så da regner jeg med det [:)] Rakk aldri å få det da, for hun sova rett etter grøten [8D]
ORIGINAL: Sha jeg trodde ikke de kunne få det før de var 3 jeg googlet det, og det står under ett år overalt, så da regner jeg med det [:)] Rakk aldri å få det da, for hun sova rett etter grøten [8D]
Frk.Chicka Forumet er livet 30 Aug 2010 #10 Jeg har også lært at det er over 1 år med honning... Men det er over 3 år med nøtter, som fx peanøtter, til E.N store fortvilelse en stund, da han hadde så lyst på peanøttsmør.
Jeg har også lært at det er over 1 år med honning... Men det er over 3 år med nøtter, som fx peanøtter, til E.N store fortvilelse en stund, da han hadde så lyst på peanøttsmør.
Babelle Forumet er livet 31 Aug 2010 #11 ORIGINAL: eLLe*meLLe Likte hun det? Har tenkt på det til Liam av og til, men har ikke gjort det enda. Hun ELSKA det [:D]
ORIGINAL: eLLe*meLLe Likte hun det? Har tenkt på det til Liam av og til, men har ikke gjort det enda. Hun ELSKA det [:D]