HONNING MELOOOOOON<3

Juni86

Glad i forumet
Stakkars kjære samboeren har fått høre hvor lyst jeg har hatt på honning melon:)) Og oppskjært frukt generelt.. I helgen fikk jeg verdens beste og koseligere middag etter jeg kom fra jobb, og gjett hva jeg fikk til dessert:))) Pistasj is m sjokoladebiter OG HONNINGMELOOON<3 er ikke jeg verdens heldigste så vet ikke jeg><3 >

Jaaa han er verdens beste å ha ved sin side, tar med meg og hunden ut på tur, så jeg får tankene andre steder, og lager middag... Er godt jeg endelig har funnet en god gutt:))

Digg! Jeg har også frukt og særlig Honningmelon dilla! kjøpte meg en ny i sta faktisk ;)

Åååå godt å høre det ikke bare er meg, aldri hatt noe sånn greie at honningmelon har vært noe jeg har spist ofte før, nå går det så mye frukt og honningmelon i huset her:)) Bedre å ha dilla på frukt enn godis kanskje:)))

Man får i seg noen vitaminer iallefall ;) Selv om det også er mye sukker i frukt ;) Idag ble både jordbær, blåbær og melon med hjem :)

Jeg pleier å kjøpe vanilje yoghurt og putte blåbær og jordbær og bringebær i, mmmmmmm:))) Også melon til dessert:P

Har også litt appelsindilla.. egentlig GANSKE fruktdilla generelt!
Har juicepresse.. og tror det er en liten appelsinjuice hver dag.. nam!!

Ellers er frukt med vaniljekesam også veldig godt!! Selv om jeg nesten syntes de er best "bare" :)

Åååååå kald appelsin juice eller kald appelsin i biter, åååå nå må jeg snart i butikken kjenner jeg:D

Jeg sitter på hjemmekontor... så måtte pent gå å finne noen jordbær nå ;) hihi..

Åååå hjemmekontor hørtes fantastisk ut nå... Hva jobber du med, siden du er heldig å kan ha hjemmekontor??? Jeg må få samboeren til å kjøpe med på vei fra jobb kjenner jeg:))))

Jeg er it-konsulent! Leverer og supporterer økonomi/lønn/produksjon/prosjekt etc systemer...! Sitter jo å jobber på pc dagen lang...og må innrømme at det er deilig å snike litt her inne når man har fått unna et godt stykke arbeid :)

Back
Topp