homopat

Litt Bitch?

Glad i forumet
Noen som har erfaring med dette? Har bestilt time til jr imorgen pga at han aldri blir frisk.
Dere som har vært, måtte dere ivei mange ganger og hva koster det?

Hva var det som plaget chris da? Var det magen det? Jeg vil ha svar med engang jeg så derfor bestilte jeg bare time. Han stod på homopatforbundet side så da satser jeg på at han er god kvalifisert. Men måtte du ikke betale noe når du sendte hår da?

Må han gå på disse sukkerpillene for bestandig eller er det som en kur? Eller var det bare slik at du måtte kutte ut endel matvarer.?

ORIGINAL: Jeanette og Tore

er det feil av meg og nynne på pat sangen? homo pat homo pat med sin svarte og hvite katt

hihi.....

Da har vi vært hos homopaten vi også. Jeg følte egentlig at det ble et rent intervju av meg, men det er vel slik det er det kanskje? Så nesten ikke på jr. Så fikk vi noen dråper som han skulle ta hver dag åsså skulle vi ringe han i løpet av uka for å høre hvordan det gikk. Var egentlig bare forvirra når jeg gikk ut, men vi fikk no medisin med engang da for han holdt til på et apotek som har veldig mye homopatmedisin[:D]. Så da krysser jeg bare fingrene for at dette fungerer.

ORIGINAL: Litt Bitch?

Da har vi vært hos homopaten vi også. Jeg følte egentlig at det ble et rent intervju av meg, men det er vel slik det er det kanskje? Så nesten ikke på jr. Så fikk vi noen dråper som han skulle ta hver dag åsså skulle vi ringe han i løpet av uka for å høre hvordan det gikk. Var egentlig bare forvirra når jeg gikk ut, men vi fikk no medisin med engang da for han holdt til på et apotek som har veldig mye homopatmedisin[:D]. Så da krysser jeg bare fingrene for at dette fungerer.

Tror første konsultasjon ofte er sånn "intervjupreget". Jeg var hos homopat for flere år siden, og da var det også sånn....følte jeg ble kryssforhørt....[8D]

Back
Topp