Homofil og enslig

ORIGINAL: Gollemor

ORIGINAL: lanoliten

Når ett barn har behov for å bli adoptert, har di det mye dårligere enn hos en homofil enslig mann med masse kjærlighet, trygghet, penger, flott land, skole, osv...
Og enslige mennesker tar seg nå av barn hele tiden! Homofile også!
Nei det er ikke noe problem i mine øyne!
Og di som har problemer med det, ja det kan ikke jeg skjønne meg på for å se det mildt [;)]

du summerte opp alt jeg mener om det i den setningen der <3

Enig her! Men syntes ikke han skal velge bort kjærligheten da! Er jo bare flott hvis han har en å være glad i å dele barnet med[:)] Tipper de aller fleste aleneforeldre egentlig vil være to samme om det, hvis kjærligheten hadde fungert[:)]

Nei, det syns jeg ikke, ikke fordi han er homofil, men fordi han er alene.
Jeg syns alle barn har rett på to foreldre

Takk til Frk.Tvert.I.Mot for å opplyse meg om noe så veldig viktig!!

Håper flere land åpner for adopsjon, og at disse landene godtar at single og/eller homofile får adoptere. Når DET skjer, tror jeg nok de som bestemmer slikt i Norge vil være med på å la single og/eller homofile adoptere.

Det er vel ca i den rekkefølgen det bør foregå?

Jeg kommer i alle fall ikke til å si "det er flere barn som trenger foreldre" uten å føye til "men det er ikke nødvendigvis Norge det står på" mer[:)]
Takk for mange gode svar!

Men det er jo faktisk norge det står på - for norge vil ikke åpne for adopsjon fra flere land!

Og kanskje disse andre landene som kan være aktuelle har andre regler enn de vi adopterer fra nå? Som vil gjøre det lettere for enslige og homofile å adoptere barn.

ORIGINAL: mamma_møø

Takk til Frk.Tvert.I.Mot for å opplyse meg om noe så veldig viktig!!

Håper flere land åpner for adopsjon, og at disse landene godtar at single og/eller homofile får adoptere. Når DET skjer, tror jeg nok de som bestemmer slikt i Norge vil være med på å la single og/eller homofile adoptere.

Det er vel ca i den rekkefølgen det bør foregå?

Jeg kommer i alle fall ikke til å si "det er flere barn som trenger foreldre" uten å føye til "men det er ikke nødvendigvis Norge det står på" mer[:)]
Takk for mange gode svar!

Men det er jo faktisk norge det står på - for norge vil ikke åpne for adopsjon fra flere land!

Og kanskje disse andre landene som kan være aktuelle har andre regler enn de vi adopterer fra nå? Som vil gjøre det lettere for enslige og homofile å adoptere barn.

KANSKJE, ja. Og det kan KANSKJE være gode grunner til at Norge ikke har åpnet for adopsjon fra andre land.
Det jeg mener, er at det ikke nødvendigvis trenger å være at Norge kjemper MOT homofile og enslige som vil adoptere. Det kan være andre og større grunner.

Back
Topp