Homepati!

*Lavendel*

Glad i forumet
Noen som har prøvd det i forhold til barnløshet???? Jeg hadde min første time der i dag.
Jøsses kor hun spurte om ALT, og da mener jeg alt!  Jaja, bare det virker....
 
Fikk noen små perler jeg skulle la smelte under tunga...
 
Men til en pris av 850 kr, så håper jeg da virkelig at det hjelper....
 
 
har prøvd det jeg og!! ikke noe resultat foreløbig,men kjenner at ting skjer i kroppen og endel andre ting,så jeg tør ikke å la vær å gå dit! [:)]  har vært dær siden i september,men på den tiden er det fire mnd som det var umulig å bli gravid på. skal kanskje prøve meg på akupunktur og snart!
 
Så spennende da:) Håpe det virker...
Vet du hva hun sa... At vi kvinner i østen, har for lite kvinnelig hormon. Så det var mange som var blitt gravide med å ta dette som tilskudd. Det er noe man kjøper på helsekost. "Progesta Care" heter den! Jeg skal begynne på den! Det er jo verdt et forsøk da!
 
Håpe det klaffer for både deg og meg snart...
 
Klemz[:)]
 
hei! ja jeg ble gravid etter å ha brukt homeopat medisiner. har prøvd hormonpreparater fra sykehus i 2 år, gikk til homeopat ,å ble gravid etter 2 mnd. ca. Problemet mitt var at jeg ikke hadde eggløsning, men det satte hun igang ved hjelp av medisiner, fotsoneterapi og akupunktur. mistet barnet men kommer til å prøve dette igjen mens jeg står i kø til prøverør.
Det er verdt et forsøk.!!!!
 
ORIGINAL: *Lavendel*

Så spennende da:) Håpe det virker...
Vet du hva hun sa... At vi kvinner i østen, har for lite kvinnelig hormon. Så det var mange som var blitt gravide med å ta dette som tilskudd. Det er noe man kjøper på helsekost. "Progesta Care" heter den! Jeg skal begynne på den! Det er jo verdt et forsøk da!

Håpe det klaffer for både deg og meg snart...

Klemz[:)]

 
Hei!
Bare lurte på den "progesta care" du nevnte.. Noen som vet... Hvordan funker den liksom? Bør du først snakke med lege/ homeopat el noe før du begynner? Har ikke normal syklus..går på perlutex for å få el igang..
 
Det er en progesteronkrem (jeg skrev en del om dette i tråden der hun anbefalte den kremen inne på "før svangerskapet" i går) som vel egentlig ikke hjelper med mindre du har mangel på progesteron da (og progesteron er et hormon som dannes i eggstokkene fra egglønsningen og i ca ti dager fremvoer, så man skal ikke ha det hele syklusen da)
 
Generelt så er de progestreronkremene som selges "over disk" såpass svake at du kan bruke dem som egenmedisnering uten lege om du vil (jeg vet ikke om noen som anbefaler å bruke det annet enn fra el til mens da, nettopp for åstøtte opp under progestonmangel) men har du reelt (legepåvist) progeseronmangel finnes det respetbelagte midler som er sterkere. Disse skal selvsagt ikke brukes uten kyndig veiledning.
 
Personlig ville jeg ikke begynt med tilskudd av et hormon før jeg visste om jeg hadde mangel av det (blodprøve kan måle dette). syklusen min er "forvirra" nok som det er, om jeg ikke skal tilsette hormoner uten å vite ha jeg driver med, så jeg ville nok ikke gjort dette helt på egenhånd, men det er meg og min skepsis. Det er mitt personlige valg. Og ikke noe andre nødvendigvis er enig i.
 
jeg er veldig spent nå! [:D] har gått til homeopat i ett halvt år nå,men det er først nå hun mener jeg er helt klar til å blir gravid. sist var igår og El er om ca to uker! det er skikkelig spennenede med tanke på alt jeg har vært i gjennom hos henne. det har vært kinesologi kombinert med fotsoneterapi. jeg har stor tro på at alternative ting funker! ikke det at jeg forventer å bli gravid nå på første forsøk,men om ikke så lenge iallefall! vi skal også på sykehuset om ca en mnd,for man må jo bruke begge plassene. syns de utfyller hverandre! [:)] lykke til!!
 
Heisann!
Mora mi hadde problemer med å få barn og det gikk mange år før foreldrene mine fikk noen. Hun prøvde homepati og i løpet av de 6 neste årene fikk hun fire:) Så det hjalp for henne:)
 
Back
Topp