home sweet home...

TITTIN72

Forumet er livet
det ble en merkelig tur - fikk kobla ut og stressa mer med bare syke mennesker rundt meg...[&:]

så ja, det er utrolig godt å være hjemme. Nå skal jeg gå gjennom pm-er og lister og snakke med hotellet og lage oppdateringer...bare gi meg litt tid, så kommer alt på stell!

bare å komme med spørsmål ang treff/hotell/evt så skal jeg svare så godt jeg kan, evt sjekke og undersøke!

godt å være hos dere igjen!

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Godt å se deg igjen [:D][:D][:D]

Tusen takk for koselig melding på lørdag [:)] Den varmet

Du er godt!:) godt du er tilbake....Klem:)

Godt å ha deg tilbake kjære! [:)] Gleder meg til helgen!

Nei det er ikke bare bare. Borte bra men hjemme best sies det. [:D]

alltid godt å komme hjem!!![:D][:D][:D] håper turen var litt fin vertfall[;)]

Koselig å se deg igjen[:D][:D][:D] Synd det ble bare stress når du skulle ta deg inn da men...[&:] Ja borte bra men hjemme best[;)]

ORIGINAL: Prosjekt Kolme

beklager jeg måtte avlyse lunsjen vår i dag...tror det er best jeg slutter å glede meg til ting - de blir liksom ikke det jeg håper på når jeg gjør det! [:(]

ORIGINAL: Gedine87

alltid godt å komme hjem!!![:D][:D][:D] håper turen var litt fin vertfall[;)]

ORIGINAL: lykkelig med 3 små*

Koselig å se deg igjen[:D][:D][:D] Synd det ble bare stress når du skulle ta deg inn da men...[&:] Ja borte bra men hjemme best[;)]

ORIGINAL: TITTIN72

ORIGINAL: Prosjekt Kolme

beklager jeg måtte avlyse lunsjen vår i dag...tror det er best jeg slutter å glede meg til ting - de blir liksom ikke det jeg håper på når jeg gjør det! [:(]

Ikke tenk på det du. Det er mange ting man ikke rår over, så ingen skade skjedd. [:)] Men vi treffes jo på landstreffet i det minste! [:D]

Godt å ha deg her igjen. :)

så leit at det ble flere syke menensker rundt deg da! :(  Du skulle jo få slappe av du nå kjære deg.. 

Sender deg en gooood klem ihvertfall

ORIGINAL: Windy

Godt å ha deg her igjen. :)

så leit at det ble flere syke menensker rundt deg da! :(  Du skulle jo få slappe av du nå kjære deg.. 

Sender deg en gooood klem ihvertfall

Har savnet deg, nydeligheten

aldri helt som man håper det vil nei. Men utrolig godt å se deg igjen her. du har vært savnet.

klemmepå.. og håper ingen vil nå mer være syke i din omkrets på en stund. hehe

Back
Topp