Etter å ha vært innesperra på isolat på sykehuset i en uke, uten mulighet til å trekke frisk luft eller hente egen mat en gang, så var det meeeeget befriende deilig å endelig komme hjem[:D] Dem var litt skeptiske til å sende oss hjem siden snuppa fortsatt spiser dårlig (ca 300-400 ml i døgnet), men jeg fikk surva oss hjem under forutsetning av at jeg lagde en avtale med helsestasjonen om oppfølging og veiing[:)] Men det ser ut til at det går riktige veien både med spisinga og pusten, så er ikke særlig bekymret[:)]
Det var ikke tilgang til nett på barneavdelingen, så jeg har ikke fått vært her inne på BV på en uke *abstinenser*[&:] Hadde 11 sider å ta igjen, noe jeg dessverre ikke har tid til, men håper ikke jeg har gått glipp av altfor mye[;)] Hehe...
Hvordan står det til med BV-gjengen om dagen da?[:)]
Det var ikke tilgang til nett på barneavdelingen, så jeg har ikke fått vært her inne på BV på en uke *abstinenser*[&:] Hadde 11 sider å ta igjen, noe jeg dessverre ikke har tid til, men håper ikke jeg har gått glipp av altfor mye[;)] Hehe...
Hvordan står det til med BV-gjengen om dagen da?[:)]