Home sweet home<3

Netta87

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Etter å ha vært innesperra på isolat på sykehuset i en uke, uten mulighet til å trekke frisk luft eller hente egen mat en gang, så var det meeeeget befriende deilig å endelig komme hjem[:D] Dem var litt skeptiske til å sende oss hjem siden snuppa fortsatt spiser dårlig (ca 300-400 ml i døgnet), men jeg fikk surva oss hjem under forutsetning av at jeg lagde en avtale med helsestasjonen om oppfølging og veiing[:)] Men det ser ut til at det går riktige veien både med spisinga og pusten, så er ikke særlig bekymret[:)]

Det var ikke tilgang til nett på barneavdelingen, så jeg har ikke fått vært her inne på BV på en uke *abstinenser*[&:] Hadde 11 sider å ta igjen, noe jeg dessverre ikke har tid til, men håper ikke jeg har gått glipp av altfor mye[;)] Hehe...

Hvordan står det til med BV-gjengen om dagen da?[:)]

Takk for det[:)] Har savna dere masse, dagen blir virkelig ikke den samme uten BV[;)]

Nå ligger snuppa og leker seg under babygymmen sin og er storfornøyd<3 Er så deilig å se henne i bedre form, uten slanger og ledninger[:)]

Må si jeg er veldig glad for at jeg dro på legevakta med hu, og anbefaler ingen å vente så lenge som vi gjorde[&:] Nå har jeg skjønt at det går an å være veldig syk uten å ha feber[:-]

HURRRRRA[:D][:D][:D][:D]

Hvordan var det å ligge hjemme igjen da? Håper alt er bra med dere=)

Åh, det var HERLIG[:D] De sjukehussengan er bare helt forferdelige å ligge i i legden[&:] Men Hannah trivdes veldig godt i den stygge blå sprinkelsenga si der da[8D] Hehe... Mye bedre enn hu gjør i bagen sin hjemme hvertfall...

Hehe..:) Kanskje dere må skaffe dere en blå sprinkelseng da...;)

Hehe, ja[8D] Har en hvit en da, så håper den gjør samme nytten etter hvert[:)] Men får jo ikke satt opp den før vi er ferdige med å pusse opp huset, for har ikke plass til den i den lille i leiligheta her[&:] Men jeg var smaaart i går og snudde bagen hennes andre veien, så hu ligger med huet i fotenden der det ikke er kallesje, også har jeg lagt ei pute under madrassen, så hu kommer så høyt opp at hu ser litt over kanten, og gjett hvem som sovna på en-to-tre både i dag og i går[:D] Hehe... Også står lyset på da, for har funni ut at hu er mørkredd stakkar[8D]

Oki: Bra at det funket da=)

Tror frøkena her er litt mørkredd også.. Så her står lyset svakt på når vi legger henne.. Hvis ikke lyset står på om natta etter at hun har fått et måltid, tar det lengre tid før hun sovner igjen også.. Ikke greit å være så små, og ikke få sagt noe[:)]

Nei, er ikke det... Ikke så greit å være stor støtt hell og skulle prøve å skjønne hva dem meiner[;)] Hehe...
Men har i hvertfall skjønt at hu frøkna her verken liker å ha det mørkt eller trangt, så hu må virkelig ha mistrivdes i magen[8D] Hehe...

Back
Topp