Home sweet home :0)

Babylykke81

Glad i forumet
Hey allihopa :)

Endelig, på norsk jord og i mitt deilige rede igjen :)
Vi har hatt en superdeilig ferie, men det er jo så godt at hjemme er best :0)

Gleder meg nå til ordentlig brød og pålegg, masse frukt og grønnsaker. Og det blir leeenge til jeg skal spise sandwich med french fries igjen.... :/

Vi har kosa oss i sola på et kjempe fint hotell, og slappet masse av. Ellers har vi vært på delfin og hval- safari (som var sinnsykt gøy). 20 meter lang hval (nok en gang- ikke deg LillMi, hehe) kom opp rett ved siden av båten, og masse delfiner hoppet og spratt i vannet rundt båten... Kjempe gøy :0)
Var også i dyrehage på delfinshow, papegøye show og eksotisk fugleshow, med blandt annet ørner og hauker. Fasinerende...
Fikk også kosa med en delfin (for litt euro, selvsagt)... Men dere har kanskje allerede skjønt at jeg elsker delfiner <3 De er så skjønne at jeg skulle gjerne hatt en... hehe. Så det var ganske stort for meg å få stryke på en :0)
Ellers ble det shopping, minigolf og spaserturer.

Den lille snella i magen våknet skikkelig til på turen (kanskje pga litt mer usunt kosthold?)
Og nå sparker hun som bare det... Herlig følelse, og jeg må si at nå når jeg faktisk kjenner at hun er inni meg, har det gjort meg veldig mye mer knyttet til henne. Elsker henne allerede.... :0)

Nå skal jeg stupe i seng, og i morgen må jeg prøve å oppdatere meg litt her inne. Håper dere alle har hatt det kjempe fint :0)

God natt og sov godt... :0)

Velkommen hjem :)

velkommen hjem :) du har mye å sette deg inn i nå :P bare å lese innlegg for harde livet :)

Back
Topp