ubeleilig Gift med forumet 15 Jun 2017 #1 Svigermor nevnte noe om dette i dag. At man kan få hjelp i hverdagen fra de. Noen som har noe kjennskap til home start?
Svigermor nevnte noe om dette i dag. At man kan få hjelp i hverdagen fra de. Noen som har noe kjennskap til home start?
Bubbly ønsker meg en liten skatt 16 Jun 2017 #2 Har aldri hørt om det før, men googlet det og det virker jo kjekt [emoji1360]
ubeleilig Gift med forumet 16 Jun 2017 #3 Tror jeg skal høre litt med jordmor eller helsestasjonen om det neste time. Vi burde jo være innunder den kategorien som kan få hjelp
Tror jeg skal høre litt med jordmor eller helsestasjonen om det neste time. Vi burde jo være innunder den kategorien som kan få hjelp
Bubbly ønsker meg en liten skatt 16 Jun 2017 #4 ubeleilig skrev: Tror jeg skal høre litt med jordmor eller helsestasjonen om det neste time. Vi burde jo være innunder den kategorien som kan få hjelp Klikk for å utvide … Vil tro det! [emoji5] Med 5. barnet på vei så er det greit med litt avlastning
ubeleilig skrev: Tror jeg skal høre litt med jordmor eller helsestasjonen om det neste time. Vi burde jo være innunder den kategorien som kan få hjelp Klikk for å utvide … Vil tro det! [emoji5] Med 5. barnet på vei så er det greit med litt avlastning