home party - konsulent?

verteline

Elsker forumet
ei vennine prøver å få meg til å bli konsulent for PartyLite.. men jeg er litt skeptisk... meeen hadde jo vært greit med litt ekstra cash...lønner det seg?...

er noen av dere konsulent for noe home party greier? tjener man på det?...hva er/var du konsulent for?...

ingen??

har vært for tupperware ett par ganger-. Meldte meg på når jeg fikk valgfri produkter i bagen... uten å betale for det. Eneste jeg måtte gjøre var å holde 3 partyer... Så jeg gjorde det, og fikk MASSE!!!

Har alt jeg trenger av tupper... omtrent.. og jeg fikk også noen cash i lomma... vinn vinn ;)

Ikke hørt om det du eventuelt skal drive med, men har noen venner som driver med perfect home og noe barneklær.

Hun som selger barneklær tjener litt på det, men hun er virkelig aktiv og flink. 
Det krever en god del egeninnsats for å kunne tjene på det.

Jeg har ikke hørt om det du selger, men har sett regnestykkene som enkelte av disse partyselgerne har å det ser veldig bra ut på papiret, men aner ikke hvordan det faktisk er i praksis;)

Det lønner seg så lenge man har litt overskudd til å få inn avtaler!

Jeg driver med Tupperware, har holdt på siden februar.
Fikk en pangstart og tjente 10 000 de første 5 ukene som ble brukt på Londontur.

Jeg har Tupperware opp til taket, har så og si alt fra katalogen og masse annet spennende som ikke vanlige kjøpere får tak i.

Jeg tjener 27,5% av salget, men runder ned til 25% da det hender man trenger å bestille kataloger/bestillingslister osv.
Gjennomsnittssalget er på 3500, da tjener jeg 875 kr på et par timers jobb. Man må jo ordne med å få pengene og levere varene, men det går fort når man kommer inn i det.
Er jeg heldig får jeg et salg på 6000, da blir det 1500,- rett i lomma på en kveld.

Dessverre tror folk at det er så utrolig mye jobb å invitere litt venner og servere kaffe, så det har dabbet av litt. I tillegg er det mange konsulenter som bor i nærheten, så folk rundt her er litt mettet.
Men jeg skulle virkelig ønske jeg kunne vært mer aktiv enn jeg er, for det er kjempemoro!

hmm så dere er for det meste positive da alstå :P

flere?

Har lyst til å bli det jeg også! Har vært på partylite homeparty, men det er tre år siden ca, og da syntes jeg ikke det var så fryktelig mye fint.. Men det er tross alt tre år siden 

er konsulet for casa interiør ja man tjener jo på det, jeg tjener 26% av det jeg selger for. men pleier som regel og kjøpe varer for det da, men syns det er veldi gmorro og jeg har egentlig ikke så mye party har til kjente og venner familie som regel

Hadde jeg skulle vært for noe hadde jeg valgt Me&I-klær.

Klærne er skikkelig fine, og det er god kvalitet!

I tillegg er det ganske greit, fordi man må ikke legge ut for varene eller sørge for betaling selv, det går via Nordea eller noe (faktura hvert fall). Så selgeren av klærne får penger for bestillingen uansett, og Me&I står for evt inkasso.

Jeg var i et år, for barneklær. For meg ble det stress med å få folk til å ha party, har ikke stort nok nettverk. Jeg tjente ikke veldig mye på det, men brukte også mye av overskuddet på klær. 

Jobber med cosmopharmas. Sminke og kremer.
Tjener 35% på det, og hvis jeg selger for over 5000, får jeg 50%.
Syns det er kjempegøy, men er ikke så lett å få folk til å ha partyer hjemme hos seg..

Jeg er konsulent for aloe vera forever living. Per dags dato har jeg 38 prosent av det jeg selger for, i tilegg til bonuser. I løpet av mnd rekner jeg med å gå opp til 43 prosent. Liker det kjempe godt å butikken går litt av seg selv, når en får en del faste kunder =)

hissigproppen skrev:
Hadde jeg skulle vært for noe hadde jeg valgt Me&I-klær.

Klærne er skikkelig fine, og det er god kvalitet!

I tillegg er det ganske greit, fordi man må ikke legge ut for varene eller sørge for betaling selv, det går via Nordea eller noe (faktura hvert fall). Så selgeren av klærne får penger for bestillingen uansett, og Me&I står for evt inkasso.

Det var det jeg var :)

Da jeg var måtte vi kjøpe en prøvekolleksjon hver sesong, til ca 5000 kr. Da hadde du et stykk av hvert plagg som du hadde med og viste frem, bestillingene ble registrert på web og varene sendt direkte til kunden. Slipper å ordne med levering og innkreving av penger. utrolig greit, du får en viss prosents provisjon. Men det var krav til antall party per sesong, samt krav til omsetning, og det klarte ikke jeg!

Live Smart 360 tilbyr en unik mulighet til å bygge opp en forretning basert på 360 sjokoladeprodukter. Dette er sjokoladeprodukter som inneholder naturlige ingredienser som har mange helsefremmende fordeler. Live Smart 360 tilbyr 15 bonus og belønningssystemer. Du kan jobbe hvor du vil i verden og bygge en internasjonal forretning eller business. Du kan jobbe så mye du vil, når du vil og ikke minst med hvem du vil. Vi tilbyr deg å jobbe med oss, et team som legger vekt på samarbeid og support.

Webinar kan man skaffe til de som vil vite mer og det er 60dager fornøyd garanti for distributører og kunder. Diabetes folk kan og spise denne sjokoladen.

Når det gjelder hva du tjener på det så er det en god del måter men man må jobbe litt for det og yte litt. men står man på så kan man leve av det. er ein eg kjenner som har holdt på i ca 3måned og han tjener allerede en del. men det er pga han har stått på og bygge seg og bedriften godt. :)

- redigert av moderator Marthe.

Last edited by a moderator:
Jeg er konsulent for Partylite og syntes det er gøy. Jeg har en liten pause nå som jeg har blitt mamma, men jeg begynner igjen etterhvert.

Har jobba litt med homeparty, syns det var endel stress med å få folk til å holde partyer, og med levering og betalinger, men ellers var det greit.

Personlig syns jeg ikke partylite har så mye fint, men folk har heldigvis forskjellig smak, og mulig folk kjøper endel av det.

Ja jeg er forhandler for Forever Living og vil virkelig anbefale det!
Tjener mye penger, og måtte ikke investere noen ting da jeg begyte :D

Back
Topp